جنگ لفظی 3 گانه؛ کونته- مورینیو- ونگر!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی به ادعاهای اخیر مورینیو و ونگر پاسخ داد تا جنجال بین این 3 مربی بزرگ لیگ برتری افزایش یابد.

به گزارش ایسکانیوز، مورینیو در مصاحبه ای رفتار برخی مربیان در کنار زمین را دیوانه وار دانست که به نظر اشاره او به کونته و کلوپ بوده است. همچنین سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است ونگر در اعتراض به اشتباهات داوری نباید رویه دیگران در پیش گیرد.

مورینیو در پاسخ به اینکه آیا او شور و هیجان گذشته را ندارد اینگونه پاسخ داد: "چون من رفتاری مانند دلقک ها کنار زمین ندارم یعنی شور و تعصبم را از دست داده ام؟ من ترجیح می دهم رفتار فعلی خودم را حفظ کنم زیرا نشانه بلوغ بیشتری بوده و هم برای خودم و هم برای یونایتد بهتر است.

من فکر نمی کنم شما برای نشان دادن تعصب خود باید رفتاری دیوانه وار در کنار زمین داشته باشید. شور و اشتیاق آن چیزی است که یک فرد به کار خود اختصاص دهد نه آنکه فقط آن را برابر دوربین ها بروز دهد."

کونته در پاسخ به مورینیو گفت: "دلقک؟ من فکر می کنم مورینیو در مورد رفتارهای خودش در گذشته صحبت کرده است و بعضی وقت ها مردم فراموش می کنند در گذشته چه کارهایی انجام می دادند."

سرمربی ایتالیایی چلسی در پاسخ به ادعای ونگر مبنی بر سود بردن چلسی از داوری دربی دو تیم نیز گفت: "من معتقدم اگر ونگر بازی را دوباره ببیند متوجه می شود که آرسنال در مورد تصمیمات داوری خوش شانس بوده است. اگر من علاقه داشتم می توانستم در ماه های اخیر در خصوص اشتباهات داوری صحبت کنم اما من این کار را نکردم زیرا هدف ما احترام به تصمیمات داوران است. رفتار ونگر نیز مانند دیگر مربیان شده و این رفتار مناسب نیست.

شاید عجیب باشد اما من علاقه ای به صحبت کردن در مورد دیگر بازیکنان و مربیان ندارم. این سبک از احترام است که شما باید رعایت کنید. بعضی وقت ها ونگر فراموش می کند در دیدارهای قبلی چلسی برابر آرسنال ما همیشه با 10 بازیکن بازی را به پایان می بردیم."

606

کد خبر: 893749

وب گردی

وب گردی