نحوه حضور ملی‌پوشان در مرکز «PEC» و تمرینات ریکاوری

بازیکنان ملی‌پوش کمتر از یک روز در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار دارند و نحوه تمرینات آنها برای شادابی بیشتر است.

به گزارش ایسکانیوز ، با شروع سال جدید میلادی و آغاز برنامه‌های کادرفنی تیم ملی برای آماده‌سازی بازیکنان ملی‌پوش جهت حضور در جام جهانی 2018 روسیه، بازیکنان داخلی که در برنامه‌های کارلوس کی‌روش حضور دارند با حضور در مرکز «PEC» آکادمی ملی فوتبال، زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

این تمرینات بیشتر مربوط به ریکاوری بعد از بازی‌های لیگ برتر است تا بازیکنان علاوه بر ریکاوری مناسب، از نظر ذهنی نیز با حضور در تیم ملی وفق داده شوند. به این ترتیب بازیکنان پس از پایان بازی‌های خود به هتل آکادمی می‌روند و پس از استراحت صبح فردای بازی تیم‌های باشگاهی خود در مرکز بازتوانی تیم ملی به ریکاوری زیر نظر کادرفنی تیم ملی می‌پردازند، تمرینی که با حضور در سالن بدنسازی و استخر نزدیک به سه ساعت به طول می‌انجامد و بازیکنان پس از این ریکاوری به باشگاه‌های خود باز می‌گردند که به این ترتیب کمتر از یک روز در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار دارند.

به طور مثال حامد لک، احمد عبدالله‌زاده، سعید آقایی و علی کریمی که پس از انجام بازی‌های فولاد و سپاهان در روز پنجشنبه به مرکز تیم ملی آمدند، جمعه تمرینات خود را انجام دادند و پس از انجام تمرینات به باشگاه‌های خود بازگشتند.

با توجه به اینکه به جز تعداد کمی از باشگاه‌ها، سایر تیم‌ها یا بدون امکانات هستند یا امکانات محدودی برای انجام تمرینات ریکاوری دارند، ملی‌پوشان داخلی با حضور در مرکز «PEC» به طور یکسان تمرینات ریکاوری و بازتوانی خود را زیر نظر کادرفنی انجام می‌دهند. علاوه بر این کادرفنی تیم ملی قصد دارد از نظر ذهنی بازیکنان را برای حضور در جام جهانی آماده کند که پخش فیلم، آنالیز حریفان، آنالیز بازیکنان و میزان عملکرد مفید آنها، شناخت نقاط ضعف‌شان و... بخشی از برنامه‌های کادرفنی تیم ملی خواهد بود.

602

کد خبر: 893775

وب گردی

وب گردی