نه فقط خوش فکر، خوش شانس هم بودی آقای افاضلی!

افاضلی در حالی ادعا می کند تنها او راه مقابله با پرسپولیس را بلد است که با وجود دست بسته برانکو روی نیمکت اشتباهات داوری هم در این نتیجه بی تاثیر نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، افاضلی روز گذشته پس از بازی درحالی که در پوست خود نمی گنجید ادعا کرد که هیچ کس بهتر از او پرسپولیس را نمی شناسد و تنها او راه مقابله با پرسپولیس را بلد است؛ اینکه افاضلی با سابقه ضعیف خود که تا همین چند هفته پیش با تیم لیگ یکی صبای قم توان پیروزی نداشت چنین ادعایی را در رابطه با بهترین تیم سه سال گذشته لیگ برتر مطرح می کند جالب به نظر می رسد.

پرسپولیس روز گذشته به منوال سال های گذشته فرصت های مناسبی را از دست داد در ضمن به گواه کارشناسان داوری دو پنالتی این تیم هم گرفته نشد همه این ها را در کنار محرومیت پرسپولیس از حضور هواداران و چند بازیکن کلیدی خود را در نظر بگیرید تا متوجه شوید نفت در کنار دفاع منطقی و خوبی که در مقابل پرسپولیس انجام داد با خوش شانسی هم همراه بود و در بهترین زمان ممکن به پرسپولیس برخورد کرد.

در بازی روز گذشته نفت به صورت کاملا آشکارا کوچک ترین برنامه ای برای حمله و حتی ضد حملات روی دروازه پرسپولیس نداشت و آیا افاضلی می خواهد با همین شیوه تا پاسان فصل نفت که نیاز مبرمی به برد در ابزی های آتی خود دارد را در لیگ برتر حفظ کند.

در نهایت اما ادعای افاضلی را به فال نیک گرفته و این نکته را به او یادآوری می کنیم که نفت برای خروج از این بحران علاوه بر پرسپولیس باید راه مقابله با سایر تیم های لیگ برتری را هم بلد باشد در غیر این صورت فصل آینده باید به فکر متوقف کردن تیم های لیگ یکی باشد.

606

کد خبر: 893781

وب گردی

وب گردی