فرزاد آشوبی: باید از هر فردی که شفر را آورد تشکر کرد/ برانکو شهامت خود را نشان داد

پیشکسوت سرخابی ها گفت: با احترام به کیفیت بالای فنی بازیکنان استقلال پیشرفت این روز های استقلال را باید به نام شفر نوشت.

فرزاد آشوبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط این روز های استقلال گفت: نمی دانم باید از چه کسی تشکر کرد اما هر فردی که شفر را به استقلال آورد کمک بزرگی به این تیم پر طرفدار کرد.

وی ادامه داد: به عنوان فردی که تازه وارد مسیر مربیگری شده ام حیرت انگیز است که شفر چگونه از تیم بحران زده ای مانند استقلال ظرف چند هفته چنین تیم آماده و سرحالی را ساخته است؛ با احترام به کیفیت فنی بالای بازیکنان استقلال اما پیشرفت این روز های استقلال را باید به پای شفر نوشت.

پیشکسوت اسبق سرخابی ها با تمجید از عملکرد حسینی تشریح کرد: او در زمان منصوریان نیز استعداد خود را نشان داده بود اما متاسفانه به او بها داده نشد اما با آمدن شفر این فرصت در اختیار او قرار گرفت تا خود را بیشتر نشان دهد در ضمن تمام بازیکنان استقلال با آمدن کادر فنی جدید پیشرفت فنی قابل ملاحظه ای داشته اند و حسینی نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

آشوبی در رابطه با تساوی پرسپولیس برابر نفت هم خاطرنشان کرد: اتفاقات حاشه ای که روز قبل از بازی میان دو تن از بازیکنان این تیم شکل گرفته بود روی تیم تاثیر منفی گذاشته بود اما باید از برانکو بابت شهامتی که به خرج داد تشکر کرد؛ او نشان داد حتی با وجود کمبود بازیکن هم مهم ترین مساله نظم تیمی است حتی اگر تاوان این نظم تیمی شکست یا یک تساوی نا امید کننده باشد و این موضوع می تواند برای مربیان داخلی یک درس باشد.

وی ادامه داد: البته پرسپولیس هم در روز خوب خود نبود و موقعیت های فراوانی را از دست داد و بدون شک در بازی های آینده آن ها نیز به روند خوب گذشته باز خواهند گشت؛ در این بین در تساوی روز گذشته نمی توان از انگیزه بالای بازیکنان نفت که زیر نظر کادر فنی جدید بازی محکمی را به نمایش گذاشتند به سادگی عبور کرد.

پیشکسوت سرخابی در رابطه با اتقاد هایی که به لیست جدید تیم ملی و جای خالی برخی از بازیکنان به خصوص علی علیپور که در اوج آمادگی به سر می برد و همچنین اردو های به نظر غیر ضروری دو روزه پس از بازی های لیگ برتر تشریح کرد: اختیار انتخاب بازیکنان تیم ملی بر عهده سرمربی است اما مهم ترین ویترین برای رسیدن به تیم ملی هم بازی های باشگاهی است و ای کاش کی روش به علیپور جوان هم فرصت حضور در تیم ملی را بدهد؛ در رابطه با اردو های دوروزه تیم ملی هم گمان می کنم بیشتر به مسائل تاکتیکی و انتقال افکار کی روش به بازیکنان مربوط باشد تا مسائل جسمانی.

606

کد خبر: 893793

وب گردی

وب گردی