امضای توافق نامه صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران برای پرداخت تسهیلات به مددجویان

در نشست هم اندیشی مدیران صندوق کارآفرینی امید و مدیران شهرداری تهران توافق نامه همکاری برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کارآفرینی به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز در این نشست که با حضور مدیران صندوق کارآفرینی، اتاق اصناف و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد؛ الگوهای حمایت از مددجویان در قالب ارائه تسهیلات بررسی شد.

رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی در حاشیه این نشست گفت: شهرداری تهران در حال حاضر 106 مرکز اجتماعی دارد که به حمایت از 14 هزار مددجو می پردازد.

قدیمی افزود: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با توانمند سازی مددجویان همچون حرفه آموزی از طریق همکاری با سازمان فنی و حرفه ای اولین گام برای حمایت از مددجویان را برداشته است.

قدیمی افزود: تسهیل گری برای ارتباط بین صندوق کارآفرینی و مددجویان برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت مهم ترین محور همکاری میان شهرداری تهران و صندوق کارآفرینی امید است.

همچنین در این نشست عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 به معرفی طرح محله بدون بیکار پرداخت و گفت: شهرداری منطقه 11 در راستای کارآفرینی اقدامات حمایتی انجام داده است که مهم ترین آن راه اندازی کسب و کار مرتبط با صنایع دستی از طریق استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بوده است.

وی افزود: در یک محله از محلات منطقه 11 محصولات دست آفرین برای ایجاد اشتغال تولید می شود که شهرداری منطقه 11 از طریق ایجاد بازارچه های فصلی، خرید محصولات دست آفرین در مناسبت های مختلف و برقراری ارتباط محصولات دست آفرین با اصناف می کوشد تا به حمایت به مددجویان بپردازد.

در پایان این نشست توافق نامه پرداخت تسهیلات ارزان به مددجویان فی مابین صندوق کارآفرینی امید و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران امضا شد.

700

کد خبر: 893831

وب گردی

وب گردی