ماموریت سخت گرشاسبی/ دست تیم های پولدار لیگ برتر روی ستاره های پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی و نقل و انتقالاتی کار سختی برای تمدید قرارداد بازیکنانش پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با اقتدار در صدر جدول ایستاده و رقبا منتظر کوچک ترین لغزش از سوی شاگردان برانکو هستند تا جایگاهشان را تصاحب کنند. در میان همه این درگیری های ورزشی اتفاقاتی غیر ورزشی هم در حال رخ دادن است که حسابی سرخ های پایتخت را تضعیف کرده و یا به حاشیه می برد.

تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت بدهی به بازیکنان سابق خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و حالا باید مسوولان همه تلاششان را بکنند تا با بازیکنان فعلی را در تیم نگه دارند. این در صورتی است که باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و نمی تونم بازیکنانش را به بهانه پول در تیم نگه دارد!

حالا نوبت تیم های پولدار است که با پیشنهادات وسوسه انگیز خود بازیکنان پرسپولیس را جذب کنند و شیرازه تیم برانکو را از هم بپاشند؛ تا هم پروفسور سرخ ها را ضعیف کنند و هم خودشان را قدرتمند تر! از گوشه و کنار خبر می رسد سپاهانی ها با دست پر به سراغ ستاره های پرسپولیس رفته و مذاکراتی هم با آن ها انجام داده اند. گرچه هنوز هیچ خبر رسمی به گوش نرسیده اما گویا توافقاتی هم صورت گرفته است و به زودی شاهد جدایی سرخ پوشان از این تیم خواهیم بود!

باید منتظر ماند و دید حمیدرضا گرشاسبی و مسوولان پرسپولیس برای این مشکل چه راه حلی می اندیشند؛ گرچه با توجه به اتفاقات اخیر و حواشی رخ داده اطراف باشگاه پرسپولیس و عکس و العمل آقایان، آبی از آن ها گرم نخواهد شد!

601

کد خبر: 893843

وب گردی

وب گردی