محرمی: منشا و احمدزاده تنبیه شده اند/ استقلال تازه راه افتاده است/ کی روش باید علیپور را به تیم ملی دعوت می کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم منشا و احمدزاده تنبیه شده اند.

مجتبی محرمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: شرایط پرسپولیس کاملا مساعد است اما در هفته های اخیر با بدشانسی که آورده امتیاز از دست داده است و حتی در بازی با نفت تهران شاگردان برانکو می توانستند سه امتیاز را بگیرند اما دروازه بان نفتی ها روز خوب خود را پشت سرگذاشت و مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

وی افزود: در فوتبال قانون نانوشته زیادی وجود دارد و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.اما پرسپولیس تیمی نیست که در هفته های آینده نتیجه نگیرد و حریفان کار سختی در پیش خواهند داشت.

محرمی ادامه داد: پرسپولیس مثل قطار در حرکت بوده و استقلال تازه راه افتاده است و به نظرم آبی پوشان نمی توانند قهرمان شوند.اختلاف امتیاز سرخپوشان با تیم های پایین جدول زیاد است و شاگردان برانکو شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به درگیری منشا و احمدزاده در تمرین پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه در درگیری دو بازیکن پرسپولیس حاشیه زیادی برای تیم به وجود نیامد و این دو بازیکن تنبیه شدند تا به اشتباه خود پی ببرند.

محرمی در مورد عدم حضور علیپور در اردوی تیم ملی ایران اظهار داشت: به نظرم هر مربی سلیقه و نظر خود را دارد اما معتقدم کی روش باید علیپور را به اردوی تیم ملی دعوت می کرد تا عملکرد او را زیر نظر بگیرد.

600

کد خبر: 893882

وب گردی

وب گردی