نماینده آمریکایی ترامپ را دیوانه خواند!

نماینده دموکرات آمریکایی ضمن انتقاد از دونالد ترامپ، او را دیوانه‌ای در کاخ سفید توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ «جان گارمندی»، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا تنها قانونگذار این کشور نیست که از سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده است.

گارمندی با حضور در برنامه «آوت فرانت» که جمعه شب ها از شبکه سی ان ان پخش می شود، گفت: در گفتگوهای خصوصی و کوتاهی که با نمایندگان حزب جمهوری خواه در مجلس نمایندگان داشتم، همگی در خصوص وضع سلامت روانی ترامپ با من موافق بودند و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردند. با این حال، از افشای انتقادات خودداری می کنند؛ چراکه برای تصویب دستور جلسه های مربوط به حوزه انتخابی خود به تایید رئیس جمهور احتیاج دارند.

نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان پا را فراتر گذاشت و در ادامه مدعی شد: ما شاهد حضور یک دیوانه در کاخ سفید و یک دیوانه در کره شمالی هستیم. کسی که ما در کاخ سفید داریم فردی بی ثبات است که برای اداره امور مناسب نیست.

موضوع ناتوانی ذهنی ترامپ که مستقیما سلامت روانی او را نشانه می رود در حالی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است که به تازگی «مایکل ولف» خبرنگار و نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم: داخل کاخ سفید ترامپ» به طور کامل زوایای مشکل روانی رئیس جمهور آمریکا را شرح داده است. سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید محتوا و ادعاهای مطرح شده در این کتاب را خنده دار و خفت آور توصیف کرد.

پیش از این دکتر «بندی ایکس لی»، روانشناس آمریکایی با بررسی اظهارات و واکنش های ترامپ در محافل مختلف، نسبت به سلامت روانی وی ابراز نگرانی کرد. این در حالی بود که تشخیص وی از سوی جامعه روانشناسان رد شد. آنها اعلام کردند برای تشخیص بیماری روانی در یک شخص صرفا نمی توان از واکنش ها و سخنان او نتیجه گیری کرد.

کد خبر: 893894

وب گردی

وب گردی