مجلس خبرگان از حضور مردم در صحنه دفاع از نظام قدردانی کرد

مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای، از حضور مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای با محکوم کردن اغتشاشات اخیر از حضور مردم انقلابی در صحنه دفاع از نظام قدردانی کرد.

در این بیانیه که به امضای آیت الله احمد جنتی رسیده با ابراز همدردی با خانواده های جانباخته اغتشاشات اخیر، از حضور مردم در صحنه و خنثی کردن توطئه دشمنان و نیز تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی قدردانی شده است.

متن این بیانیه به این شرح است:

«در ایامی که گذشت عده ای از مردم به ویژه زیاندیدگان از برخی مؤسسات مالی و اعتباری با هدف اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی، دست به اعتراض و تجمعاتی زدند و خواسته ای جز رسیدگی به مطالبات بحقشان نداشتند اما عده ای سودجو، فتنه گر و ضدانقلاب با حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه و سوءاستفاده از نابسامانی فضای مجازی و تحریک معاندان به آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم، اقدام و باعث جان باختن تعدادی از شهروندان بی گناه شدند و خانواده این عزیزان و ملت شریف ایران را داغدار کردند.

مجلس خبرگان رهبری ، ضمن احترام به مطالبات بحق مردم عزیز ایران و تأکید بر توجه مسئولین به نیازهای مردم، بروز هرج و مرج و بهره برداری فریب خوردگان داخلی و ذوق زدگی دشمنان قسم خورده خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم نموده و از قوه مجریه و سایر قوای محترم می خواهد ضمن هوشیاری با نگاه ویژه به درخواست ها و دغدغه های بحق مردم و معترضین با تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و ارائه راهکارهای اقتصادی دقیق و کوتاه مدت، زمینه رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد وفاق، وحدت و انسجام جامعه را فراهم آورند.

بی شک ساختن ایرانی آباد و مقتدر در گرو امنیت پایدار است و اقدامات تند و خشن، راه حل مشکلات جامعه نبوده و به نفع کشور نیست.

تردیدی وجود ندارد که ظرفیت های موجود را باید در مسیر کمک و تعالی کشور به صحنه آورد و هر اقدامی که منجر به بروز خلل در این راه قانونی شود محکوم است.

در پایان، ضمن قدردانی از دست اندرکاران ایجاد نظم و امنیت کشور به ویژه مسئولین و پرسنل خدوم نیروی انتظامی که با صبر، حوصله و درایت با اغتشاشگران برخورد نمودند، تأکید می کنیم همانطور که حضور مردم انقلابی و بصیر در عرصه های مختلف، همواره ضامن بقا و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران بوده است در اغتشاشات اخیر نیز حضور پرشور و انقلابی مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، توطئه امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و اذناب داخلی و خارجی آنان را خنثی نمود.

باید از این حماسه آفرینی مردم که با حضور خودجوش در صحنه، دشمن را ناکام گذاشتند تشکر و قدردانی مضاعف نمود.»

کد خبر: 893967

وب گردی

وب گردی