اهدای ۵۳۵ نسخه از کتاب جنجالی درباره ترامپ به اعضای کنگره آمریکا!

میلیاردر مخالف رئیس‌جمهور آمریکا برای هر کدام از اعضای کنگره یک نسخه از کتاب جنجالی جدید درباره کاخ سفید را خرید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هیل، «تام استیر» میلیاردر دموکرات آمریکایی، یک نسخه از کتاب «مایکل ولف» را که در نقد عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نوشته است، برای هر کدام از اعضای کنگره این کشور خرید.

استیر در مصاحبه با رادیو «KQED» کالیفرنیا گفت قصد دارد 535 نسخه از کتاب «آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ» را به هر کدام از اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنا تحویل دهد.

ولف در این کتاب نوشته است که ترامپ انتظار نداشت که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 پیروز شود. نویسنده، ترامپ را بی‌کفایت و بی میل به گوش دادن به حرف مشاورانش توصیف کرده است.

کاخ سفید در روز جمعه این کتاب را پر از دروغ توصیف و سعی کرد با نوشتن یک نامه انتقادی، خواستار جلوگیری از انتشار آن شود.

استیر که یک میلیاردر دموکرات و یک فعال محیط زیست است دست‌کم 20 میلیون دلار از سرمایه خود را به کمپینی برای استیضاح دونالد ترامپ اختصاص داده است. او با حمایت مالی از این کمپین که «نیاز به استیضاح» نام دارد از اعضای کنگره خواسته برای استیضاح ترامپ تلاش کنند.

استیر همچنین اعلام کرد روز دوشنبه موضوع مهمی را اعلام خواهد کرد. احتمالاً این موضوع یا نامزدی برای فرمانداری کالیفرنیا است یا برای ورود به مجلس سنا.

گفتنی است انتشار کتاب «آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ» با واکنش شدید ترامپ مواجه شده است. در این کتاب گفته شده است که هیچ یک از اطرافیان ترامپ در کاخ سفید او را مناسب ریاست جمهوری نمی‌دانند.

در این کتاب همچنین افشاگری‌هایی درباره بی‌بند و باری جنسی ترامپ انجام شده است.

کد خبر: 893978

وب گردی

وب گردی