بردیف: سردار آزمون در روبین‌کازان می‌ماند

سرمربی ترکمنستانی تیم روبین‌کازان روسیه اطمینان دارد که سردار آزمون از جمله بازیکنان خارجی است که در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز ، به نقل از سایت رسمی باشگاه روبین‌کازان روسیه، قربان بردیف در واکنش به قرار گرفتن بازیکنان خارجی روبین‌کازان در فهرست فروش به جز چهار بازیکن گفت: از میان بازیکنان لژیونر فقط سزار ناواس (اسپانیا)، کارادنیز (ترکیه)، میژو ساکتاس (کرواسی) و سردار آزمون (ایران) در تیم روبین‌کازان خواهند ماند. از سایر خارجی‌ها هم خواستیم تا با درک شرایط باشگاه به دنبال تیم جدیدی برای خود باشند.

سرمربی روبین‌کازان افزود: امیدواریم بتوانیم 3 اردوی آماده‌سازی زمستانی را به خوبی پشت‌سر بگذاریم. موضوع بعدی ما شرایط دشواری است که به خاطر برخی از بازیکنان ایجاد شده و از آنها خواهش کردیم تا برای خودشان تیم پیدا کنند. امیدوارم این تصمیم باشگاه روبین‌کازان را درک کنند.

تیم روبین‌کازان در حالی روز گذشته راهی اردوی آماده‌سازی زمستانی امارات شد که 4 بازیکن ترکیب اصلی به دلیل تصمیم عجیب باشگاه غایب بودند و باید به تیم‌های دیگری بروند. رضا شکاری نیز یکی از بازیکنان خارجی تیم روبین‌کازان محسوب می‌شود که با توجه به سیاست جدید این باشگاه وضعیت مبهمی دارد.

602

کد خبر: 894013

وب گردی

وب گردی