دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو  در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو و کشف ۹ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه پس از کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه شخصی در امر تهیه مخدر شیشه در کیهانشهر فعالیت می کند، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار ماموران قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقدار ۲۵۰ لیتر مواد پیش ساز مخدر شیشه کشف کردند.

سرهنگ براری با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برای صیانت از کانون گرم خانواده ها در برابر آسیب های مواد مخدر از تمام توان انتظامی و اطلاعاتی خود استفاده خواهیم کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها باید در زمینه ریشه کن کردن اعتیاد اقدام کنند، گفت: مهمترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضای آن به وسیله آموزش و فرهنگ سازی است.

مشاغل مزاحم باید ساماندهی شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم صیانت از حقوق شهروندان محسوب می شود، گفت: به منظور رقاه حال مردم باید مشاغل مزاحم شهر کرمانشاه ساماندهی شوند.

سرهنگ "فضل الله شیری"، یکی از اولویت های ارائه خدمات در شهر کرمانشاه را ساماندهی مشاغل شهری دانست و ادامه داد: باید در هدف گذاری و برنامه ریزی برای ساماندهی صنوف به ساختار توریستی و فرهنگی کرمانشاه توجه شود.

وی افزود: فعالیت برخی از صنوف اگر ساماندهی شود علاوه بر کاهش هزینه های مدیریت شهری و ارتقای امنیت اجتماعی، تاثیر زیادی بر افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: در طرح ساماندهی مشاغل مزاحم با هرگونه آسیب و پیامدهای ناشی از فعالیت های واحدهای تولیدی، توزیعی، صنعتی و خدماتی که در روند شهرنشینی اختلال ایجاد می کند، بر اساس ضوابط و مقررات باید برخورد قانونی شود.

سرهنگ شیری ایجاد آلودگی های صوتی، بصری، و بروز مشکلات ترافیکی را از موارد مزاحمت عنوان کرد و اظهار داشت: ساماندهی مشاغل شهری در خیابان های اصلی، بلوارها و بازارهای خطی منطقه که محل تجمع صنوف و مشاغل مختلف است باید در اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: تجمیع مشاغل مزاحم به مکانی مناسب علاوه بر کاهش آلودگی ‌ها و خدمات رسانی به شهروندان، از بروز مشکلات سمعی، بصری برخی از این صنوف می کاهد.

دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو و کشف ۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" توضیح داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو با شگردهای مشابه در محدوده کلانتری ۱۷بعثت ماموران این کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با کمک منابع محلی و انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: متهم در بازجویی های ابتدایی در کلانتری به ۹ فقره سرقت قطعات خودرو معترف شده است.

سرهنگ براری اعلام کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی به دنبال کاهش محسوس وقوع سرقت و مقابله با باند های سرقت است.

تقدیر نماینده مجلس از فرمانده انتظامی کرمانشاه

نماینده مردم کنگاور هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی با اهدا لوح تقدیری از زحمات فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

"حسن سلیمانی" در لوح اهدایی خود، خطاب به سردار "منوچهر امان اللهی" آورده است: اقدامات انتظامی استان کرمانشاه در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی، کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و کنترل ناآرامی های اخیر آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد بود.

وی همچنین عنوان کرده است: زحمات و تلاش های شبانه روزی شما درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید آینده ای پر نشاط را می دهد.

این نماینده مجلس افزوده است: با وجود زحمات عزیزانی همچون شما ایران اسلامی همواره در تمامی عرصه های سربلند و پیروز باقی خواهد ماند.

انتظامی هرسین در همایش پیشگیری از طلاق برتر شد

انتظامی هرسین در نخستین همایش پیشگیری از پدیده شوم طلاق که در این شهرستان برگزار شد، در بخش ارائه مقالات رتبه نخست را کسب کرد.

این همایش به همت فرمانداری و اداره بهزیستی و با مشارکت انتظامی شهرستان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی طلاق و بررسی علل آن در سالن الزهرا(س) برگزار شد.

در همایش پیشگیری از طلاق "ناهید بختیاری" و "مهتاب بختیاری" به عنوان کارشناسان انتظامی مقالات خود تحت عنوان "تاثیر خشونت به همسر بر سلامت روان و مهارت های ارتباطی زنان" را ارائه کردند.

901

کد خبر: 894029

وب گردی

وب گردی