جهرودی: کارمحوری و اعتماد به ارکان سازمانی را تقویت می کنیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپاپرس گفت: باید با اعتماد به ارکان سازمانی، مقوله کارمحوری را در سطح گروه تقویت کنیم.   

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محسن جهرودی در جریان این بازدید که باحضور قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه، مدیرعامل شرکت سازه گستر و جمعی از معاونان سایپا و مدیران سایپاپرس صورت گرفت، ضمن بازدید از سالن های تولیدی سایپاپرس با جمعی از کارکنان، سرپرستان و مسئولان خطوط تولید این شرکت نیز دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این بازدید اظهارکرد: شرکت های گروه خودروسازی سایپا با برخورداری از توانمندی ها و ظرفیت های فنی فراوان می توانند منشا اقدامات و اثرات مهمی در جریان تولید و کسب و کار شوند.

او با بیان این مطلب که تولیدکنندگان گروه باید برای بازاریابی های برون سازمانی نیز برنامه ریزی کنند تصریح کرد: این شرکت ها علاوه بر تامین نیاز موجود در گروه، باید خود را برای حضور در بازارهای خارج از مجموعه آماده کنند و بازاریابی لازم را در این بخش انجام دهند.

مهندس جهرودی تاکید کرد: شرکت های گروه باید به دنبال ارزش افزوده بیشتر و رشد بهره وری از طریق استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های خود باشند.

401

کد خبر: 894032

وب گردی

وب گردی