توفیقی: حق ما در مورد جباروف خورده شود مدارک تیم رقیب را رو می‌کنیم/به جز لب‌خوانی باید مراقب ذهن‌خوانی فردوسی‌پور هم باشیم!

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: اگر ببینیم حق ما در حال خورده شدن است موارد مشابه بدتر در خصوص تیم رقیب را رو خواهیم کرد که در آن صورت دل نگرانی و آشوبی بین هواداران دو تیم ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون محرومیت سرور جباروف اظهار داشت:اینقدر که کمیته انضباطی باشگاه استقلال را محروم کرده ما عادت کرده‌ایم.

وی افزود: خطای جباروف یک خطای معمولی بود ولی استارتش از برنامه 90 خورد، متاسفانه با تمام احترامی که برای عادل فردوسی پور قائل هستیم او در آن برنامه گفت خطای جباروف عمدی بوده که او به کشورش برود. اتفاقا زمان زیادی روی این موضوع صرف شد اما این که او چگونه تشخیص داده این بازیکن عمدا این کار را انجام داده قطعا جزو خلاقیت‌های ذهن عادل فردوسی پور است! پیش از این دیده بودیم که او لب خوانی‌ها را تشخیص می‌دهد اما ندیده بودیم که ذهن‌خوانی هم انجام بدهد!جالب است که فردوسی پور ذهن جباروف را خوانده بود که او می‌خواهد خطا کند، کارت بگیرد و به کریسمس برود.از این پس باید مراقب ذهن‌خوانی فردوسی پور در ورزشگاه‌ها هم باشیم.

توفیقی تاکید کرد: متاسفانه بعد از آن برنامه سرمربی حریف ما به این موضوع ورود کرد که همه این مسائل در رای تاثیر گذار بود. ولی اینکه آقای حسن زاده اعلام کرده نامه سیزدهم به باشگاه استقلال رسیده اصلا درست نیست. من حتی همین امروز تا ساعت 9 مرتب از باشگاه سوال می‌کردم که آیا نامه ای به بخش‌های مختلف باشگاه رسیده یا خیر که اصلا این اتفاق نیفتاده بود. سوالی که برای ما به وجود می‌آید این است که رای تعلیقی تا اطلاع ثانوی یعنی چه؟تعلیق کردن بازیکن تکلیف خسارتی که به باشگاه استقلال وارد می‌کند را چگونه مشخص می‌کند؟ ما یک بازیکن را با یک رقم به دلار به تهران آوردیم و اگر قرار باشد به خاطر تعلیق بازیکن او را در اختیار نداشته باشیم، فرض کنید که این بازیکن تعلیق شد اما رای کمیته انضباطی اشتباه بود آن‌وقت خسارت باشگاه را چه کسی می‌دهد؟جباروف قتل که نکرده است؟ به گواه کارشناسان در برنامه‌های مختلف او یک خطای معمولی انجام داده اما برخوردها متفاوت است.من امیدوارم اینگونه سناریو‌ها از فوتبال ما برود که اگر نرود در آن‌ صورت ما مجبور هستیم به گونه دیگری عمل کنیم. ما فردا در جلسه فدراسیون فوتبال حاضر می‌شویم و آقای جباروف هم در این جلسه شرکت می‌کند اما اگر ببینیم حق ما در حال خورده شدن است موارد مشابه بدتر در خصوص تیم رقیب را رو خواهیم کرد که در آن صورت دل نگرانی و آشوبی بین هواداران دو تیم ایجاد خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد دستور موقت را بردارند گفت: متاسفانه سر استقلال را زیاد بریدند، اگر حق خوری نشود و لج و لجبازی نشود. در این چند فصل اخیر هر کاری در هر جای دنیا کاری می‌کرد کمیته انضباطی رحمتی را محروم می‌کرد!

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی جذب خواهند شد گفت: شما فکر کنید یک مهاجم از اروپا و یا قاره آمریکا و یا آفریقا است ولی شفر طبق درخواستی که به باشگاه استقلال ارائه کرده یکی دو مهاجم هدف از ما خواسته که سعی می‌کنیم طی یکی دو روز آینده مقدمات حضور او را در تهران فراهم کنیم.ما بیش از 10 مهاجم نوک و تمام کننده مد نظر شفر را مورد بررسی قرار دادیم.البته ما بازیکنانی خواهیم داشت که از تیم ما جدا خواهند شد و در قالب لیست خروج آنها را اعلام می‌کنیم.

وی تاکید کرد: البته چند بازیکن ما پیشنهاد خارجی دارند که بعد از پایان نقل و انتقالات راحت‌تر در موردش صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان حضور مگوئل کولی گفت: از طریق وزارت امور خارجه بحث حضور این مربی را پیگیری کردیم و فکر می‌کنم به زودی مشکل وی هم حل می‌شود.

602

کد خبر: 894155

وب گردی

وب گردی