هادی شکوری: منصوریان تاوان رفاقت با بازیکنان را داد/ قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم

مدافع اسبق استقلال و فعلی اکسین البرز گفت: شفر نظم خوبی به استقلال داده اما نباید از زحمات منصوریان هم که این تیم را جمع کرد به راحتی عبور کرد.

هادی شکوری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با تمجید از وضعیت این روز های استقلال گفت: تفاوت تیم های صدر جدول و میانه جدولی لیگ برتر بیش از اینکه به بازیکنان مربوط باشد به وضعیت روحی روانی تیم ها بستگی دارد؛استقلال با آمدن شفر پیشرفت خوبی داشته و نتایج این تیم گواه همین موضوع است اما در این بین نمی توان از زحمات منصوریان که این تیم را جمع کرد نیز به سادگی عبور کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر منصوریان همچنان هدایت استقلال را بر عهده داشت می توانست این نتایج درخشان را کسب کند یا خیر گفت: در مجموع با تغییر مربی در میانه های فصل مخالف هستم و اعتقاد دارم اگر منصوریان هم در استقلال مانده بود شرایط استقلال تغییر می کرد و دیر یا زود استقلال راه خود را پیدا می کرد.

مدافع اسبق استقلال در رابطه با علت عدم نتیجه گیری منصوریان نیز خاطرنشان کرد: منصوریان تلاش می کرد با بازیکنان رفیق باشد و متاسفانه برخی از بازیکنان قدر این رفاقت را ندانستند و آنطور که از آن ها انتظار می رفت کار نکردند اما با آمدن شفر با توجه به اینکه او یک مربی آلمانی و با نظم بود شرایط متفاوت شد.

وی در رابطه با این موضوع که آیا همین رفاقت ها باعث نشد حسینی دروازه بان مستعد استقلال یک فصل دیرتر به فوتبال معرفی شود هم تصریح کرد: حسینی دروازه بان با استعدادی است و عملکرد خیره کننده ای از خود بر جای گذاشته است اما همانگونه که گفتم منصوریان می خواست با رفاقت با بازیکنان قدیمی تر کار را جلو ببرد اما شرایط آنگونه که می خواست پیش نرفت.

شکوری در رابطه با وضعیت خود و اینکه آیا همچنان قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد نیز گفت: متاسفانه در فوتبال ایران تنها به سن توجه می کنند و به آمادگی بدنی بازیکنان توجهی نمی شود؛ در نیم فصل نخست لیگ یک جزو برترین مدافعان در لیگ یک بودم و اکسین یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است و شرایط خوبی را زیر نظر علی لطیفی پشت سر می گذاریم و تا زمانی که آمادگی داشته باشم قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم.

606

کد خبر: 894166

وب گردی

وب گردی