جزئیات ضرب و جرح دانش آموخته دانشگاه آزاد تویسرکان در اغتشاشات اخیر

مسئول دفتربسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان گفت: در اغتشاشات اخیر زمانی که به من حمله شد حتی بارها به اغتشاشگران گفتم من یک بچه هیئتی هستم و فقط بخاطر امام حسین(ع) دست از این کارها بردارند، ولی متاسفانه انگار مشکل آنها با مذهب بود، با گفتن اسم امام حسین(ع) محکم تر می زدند، عنادشان با اصل نظام بود، چیزی از مشکلات اقتصادی بر زبان نمی آوردند.

قائم نانکلی در گفت گو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز، درباره اغتشاشات اخیر و چگونگی ضرب و جرح و مصدوم شدن خود و برادرش بدست اغتشاشگران گفت: بعد از اغتشاشات روز شنبه 9 دی ماه عده‌ای در نظر داشتند در روز یکشنبه تجمع داشته باشند و به همین دلیل از همان روز شنبه با دانشجویان قرار گذاشتیم که در مرکز بسیج دانشجویی جمع شویم، قرار ما هم برای روز یکشنبه ساعت یک در مرکز بسیج دانشجویی روبروی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بود.

وی افزود: ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه بود که تعدادی از معترضین جمع شدند و شروع به شعار دادن کردند؛ اما کمی که گذشت رنگ و بوی شعارها سیاسی شد و به همین دلیل پلیس آنها را متفرق کرد؛ اما حدود ساعت 3 بعد از ظهر از سمت یکی از میدان های شهر به سمت میدان امام خمینی(ره) تویسرکان حرکت کردند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان ادامه داد: این عده با آنکه شعار های ضد انقلابی و سیاسی می‌دادند، اما نیروهای پلیس هیچ برخورد قهری با تجمع کنندگان نداشتند و فقط مواظب بودند که به سمت اماکن عمومی حمله نکنند.

وی ادامه داد: من هم با دانشجویان پایگاه بسیج همراه جمعیت حرکت می‌‎کردم و به میدان رشید، روبروی فرمانداری که رسیدم، متوجه شدم که جمعیتی از اغتشاشگران از سمت دفتر امام جمعه بیرون آمدند؛ این افراد به آنجا رفته و آسیب زیادی به دفتر امام جمعه شهرستان تویسرکان وارد کردند و با آجر و سنگ به سمت فرمانداری حمله کردند، اما پلیس سعی کرد آنها را متفرق کند و جمعیت به سمت کیوسک راهنمایی و رانندگی حرکت کرد، سربازان حاضر در محل نتوانستند جمعیت را کنترل کنند.

قائم نانکلی اظهار داشت: بعد از حمله به سمت راهنمایی و رانندگی جمعیت به سمت سربازان نیروی انتظامی حمله کرده و باسنگ و چاقو تعدادی از آنها را زخمی کردند و من و عده ای از دوستان به سمت دفتر بسیج دانشجویی برگشتیم.

وی افزود: درب های ورودی را بستیم تا کسی وارد نشود؛ اما در همان موقع معترضین به سمت ما آمدند آنها شیشه های ورودی را شکستند و قصد ورود به ساختمان را داشتند، سعی کردیم از درب دیگر خارج شویم؛ اما هنوز چند قدمی از دفتر دور نشده بودیم که نزدیک پل هوایی تعدادی از آنها با فریاد «اینها بسیجی هستند» به سمت ما حمله کردند، روی پل هوایی رفتیم اما آنها با سنگ به ما حمله کردند، از آن طرف پل هوایی به پایین آمدیم .

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: زمانی که به من حمله شد حتی بارها به اغتشاشگران گفتم من یک بچه هیئتی هستم و بخاطر امام حسین(ع) دست از این کارها بردارند، ولی متاسفانه انگار مشکل آنها با مذهب بود، با گفتن اسم امام حسین(ع) محکم تر می زدند، عنادشان با اصل نظام بود، چیزی از مشکلات اقتصادی بر زبان نمی آوردند .

وی ادامه داد: برادرم خودش را سپر بلای من کرد به برادرم هم حمله کردند و با ضربه قمه، گوش و انگشتان او را قطع کردند، با سنگ و باتوم نیز به من حمله کردند ، مدام ما را کتک می زدند و فحش و ناسزا می گفتند، در همین گیر و دار یکی از معترضین که در میان جمعیت بود ما را شناخت و تلاش کرد تا ما را از زیر دست و پای جمعیت بیرون بیاورد.

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در پایان درباره توجه و پیگیری مسئولین نسبت به اتفاق رخ داده گفت: بعد از این اتفاق هولناک دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه ازاد اسلامی و دکتر نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی بامن تماس گرفتند و از احوال من جویا شدند.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 894249

وب گردی

وب گردی