دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور بیانیه صادر کردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر اعلام کردند: وحدت ملی و انسجام داخلی که در پرتو ایمان و اعتقاد ملت ما به اسلام و ارزش‌های الهی و انقلابی و تبعیت توام با عشق و عاطفه از رهبری حاصل آمده است رکن اساسی قدرت ملی و رمز پیروزی ملت ما در همه توطئه ها و فتنه ها و تهاجمات دشمنان بوده است

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور بیانیه این منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: هنوز نوای پر صلابت امام خمینی (ره) در گوشمان طنین‌انداز است که ولایت فقیه را امتداد ولایت رسول الله و نظام ولایی را مترقی‌ترین نظام‌ها و حفظ آن را از اوجب واجبات می‌دانست و بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد تاکید داشت و آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

حوادث چند روز اخیر در کشور و نقش مردم در خنثی سازی این توطئه بزرگ یکبار دیگر این اصل خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی را اثبات کرد که مردم رمز وحدت و بقای انقلاب و جمهوری اسلامی اند.

وحدت ملی و انسجام داخلی که در پرتو ایمان و اعتقاد ملت ما به اسلام و ارزش‌های الهی و انقلابی و تبعیت توام با عشق و عاطفه از رهبری حاصل آمده است رکن اساسی قدرت ملی و رمز پیروزی ملت ما در همه توطئه ها و فتنه ها و تهاجمات دشمنان بوده است. در حوادث اخیر نیز این حقیقت خود را نشان داد و وحدت ملی و ارزش‌های آن، بیش از هر چیز آماج حملات آشوبگران و پیاده نظام دشمن قرار گرفت.

ما دانشگاهیان واحد زاهدشهر با محکوم کردن این اغتشاشات اخیر از همه آحاد ملت شهیدپرور و انقلابی می‌خواهیم با حفظ انسجام و آرامش خود و رعایت قانون اساسی این حرکات وحشیانه را در نطفه خفه و اجازه بهره برداری به اغتشاشگران ندهند و همچنان از فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گوش فرا دهند و از خون شهدا و ارزش‌های این نظام پاسداری کنند.

204

کد خبر: 894335

وب گردی

وب گردی