صنعت و گردشگری دو ظرفیت قابل توجه در توسعه استان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صنعت و گردشگری را دو ظرفیت قابل توجه در توسعه استان برشمرد و گفت: می توان با تزریق منابع کافی، برنامه ریزیی درست و مدیریت منابع، استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

به گزارش ایسکانیوز، علی محمد احمدی با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، این استان را دارای ظرفیت های عظیم گاز و نفت و منابع طبیعی برشمرد و گفت: 25 درصد ذخایر نفتی و گازی کشورو سومین استان پرآب کشور با 10 میلیارد مترمکعب روان آب از جمله مزیت های این استان است.

احمدی به برخی از کمبودهای زیرساختی استان اشار کرد و گفت: در تلاشیم با رایزنی های انجام گرفته پروژه های نیمه تمام و حیاتی استان را به سامان برسانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صنعت و گردشگری را دو ظرفیت قابل توجه در توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: می توان با تزریق منابع کافی، برنامه ریزیی درست و مدیریت منابع، استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی جلوگیری از پول پاشی و خرد کردن منابع را یکی از سیاست های اصلی دولت در استان دانست و ابراز داشت: تعریف طرح و پروژه های مزیت دار استان علاوه بر اشتغالزائی بالا رونق تولید و توسعه همه جانبه استان را در پی خواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نظارت بانک ها بر توزیع منابع و جلوگیری از انحراف تسهیلات را خواستار شد.

901

کد خبر: 894336

وب گردی

وب گردی