مرزآبادی از هدایت تیم ملی کانوپولوی بانوان استعفا کرد

مربی تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگسال ایران از هدایت این تیم استعفا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دلارام مرزآبادی در مسابقات کانوپولوی قهرمان آسیا که در مالزی برگزار شد هدایت تیم بانوان بزرگسال ایران را برعهده داشت.

بعد از بازگشت ملی‌پوشان از مسابقات قهرمانی آسیا قرار شد اردوهای تیم ملی هم آغاز شود تا بانوان خود را برای مسابقات جهانی کانادا آماده کنند.

مرزآبادی نیز به عنوان مربی تیم ملی برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه کرد اما بعد از مدتی اعلام شد فدراسیون تصمیم دارد از بین مربیان حاضر در ایران رقابت انتخابی برگزار کند به این صورت که بعد از ارائه برنامه‌های مربیان، مربی تیم ملی معرفی شود.

مرزآبادی بعد از ارائه برنامه‌هایش به فدراسیون قایقرانی استعفای خود را از هدایت تیم ملی کانوپولو اعلام کرد.

وی در این باره اظهار داشت: زمانی که فدراسیون تصمیم گرفت بین مربیان انتخابی داشته باشد به من زنگ زدند و گفتند شما کاندیدا هستید و برنامه خود را بفرستید. من قبلاً به خاطر یکسری شرایط اعتراض کرده بودم و دیدم جو جالب نیست. البته برنامه‌ام را برای فدراسیون فرستادم ظاهراً هم ایرادی نگرفتند اما فعلاً مربی تیم ملی انتخاب نشده است.

وی افزود: هم به خاطر این مسائلی که گفتم و هم به دلایل شخصی استعفایم را نوشتم. بعداً فدراسیون اعلام کرد نیازی نیست مربیان از برنامه‌هایشان دفاع کنند و فدراسیون مربی تیم ملی را انتخاب خواهد کرد. البته برنامه نوشتن مهم نیست مهم تجربه است.

مرزآبادی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از استعفا تماسی هم از فدراسیون داشته‌اید یا خیر، عنوان کرد: آقای امینی رئیس فدراسیون به من زنگ زد و ابراز ناراحتی کرد اما من دلایل خودم را مطرح کردم. رئیس کمیته کانوپولو هم یکی دو بار در این خصوص به من پیام داد.

601

کد خبر: 894473

وب گردی

وب گردی