توسعه سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فناوری و گردشگری

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی از توسعه سرمایه‌گذاری این دانشگاه در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فناوری و گردشگری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اقبال شاکری درباره برنامه مستندسازی املاک دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: مستندسازی املاک دانشگاه و واحدهای مختلف طی سالیان گذشته از طریق سامانه جامعی که راه‌اندازی شده است، انجام می‌شده و تمام اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات دانشگاه در آن ثبت‌ و نگهداری و به‌روز می‌شود، حتی خود واحدها نیز می‌توانستند این اطلاعات را به‌روز کنند.

وی ادامه داد: طی دو ماه گذشته اطلاعات جدیدی به این سامانه اضافه شده است به طوری که اکنون تمامی اطلاعات مورد نیاز اداره حقوقی قابل ارائه است و اخیرا با اعزام گروه‌هایی در حال راستی‌آزمایی و به‌روز کردن قطعی این اطلاعات هستیم. البته اطلاعاتی که داریم از اطمینان بالایی برخوردار است ولی برای اطمینان خاطر بیشتر یک برنامه راستی‌آزمایی و بازدید هم در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: از این طریق ما می‌توانیم اطلاعات گوناگونی را که مدیران ارشد و مسئولان لازم دارند در تمام حوزه‌ها در اختیار آنها قرار دهیم. املاکی که اکنون باید در مرحله مستندسازی قرار گرفته و برای آنها سند صادر شود، همه اینها هم مشخص هستند و طی جلسات با استان‌ها، با جدیت پیگیر کار آنها تا مرحله قطعیت خواهیم بود.

شاکری خاطرنشان کرد: برنامه ما این است تا تمام مدیران به ویژه هیات امنا، هیات موسس و هیات رئیسه با دسترسی‌های مشخص بتوانند در لحظه به هر اطلاعاتی درباره ملک و مستغلاتی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند. سامانه املاک و مستغلات اکنون در کنار سایر سامانه‌های دانشگاه قرار گرفته است و همه مدیران و مسئولان می‌توانند به راحتی به این سامانه دسترسی پیدا کنند.

راه‌اندازی سامانه «مدیریت و کنترل پروژه» در اداره مستغلات

وی از راه‌اندازی سامانه دیگری در اداره مستغلات خبر داد و گفت: در کنار این سامانه، یک سامانه «مدیریت و کنترل پروژه» هم ایجاد شده است که سامانه بسیار خوبی است و به زودی خدماتی از قبیل تعمیر و نگهداری و مدل‌سازی اطلاعات ساختمان را به آن اضافه می‌کنیم.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی درباره مشکلات برخی واحدها در در تهیه سند املاک و زمین‌هایشان نیز گفت: شاید به دلیل زمان‌بر بودن تعهدات دو طرف، در تهیه سند املاک برخی از واحدها هم مشکلاتی به وجود آمده باشد اما مطمئناً به زودی همه اینها حل خواهد شد و سرمایه‌گذاری‌ دانشگاه به ویژه در حوزه‌های سلامت، کشاورزی و فناوری و گردشگری و تبدیل به احسن افزایش خواهد یافت تا از همه زمین‌ها استفاده شود. این حوزه‌ها به واحدها اجازه خواهد داد تا از زمین‌ها و املاک خود به بهترین شکل استفاده کنند.

منبع: آنا

کد خبر: 894591

وب گردی

وب گردی