شکست نظام سلطه؛ برگ زرینی دیگر در کارنامه فرزندان انقلاب

حضور هوشیارانه مردم و دست پرتوان نیروهای نظامی و امنیتی مقتدر و صبور جمهوری اسلامی ایران، روسیاهی و شکست فریب‌خوردگان و نظام سلطه و برگ زرین دیگری در کارنامه فرزندان انقلاب را سبب شد.

به گزارش ایسکانیوز، تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در تجمع دانشگاهیان این واحد در اعتراض به اغتشاشات اخیر با صدور بیانیه ای این اغتشاشات را محکوم و حمایت خود از آرمان های انقلاب جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«برائت للمشرکین»

حوادث دلخراش عده‌ای فریب خورده، وطن فروش و اغتشاش‌گر؛ که با اهانت به نماد هویت دینی ، اسلامی و ملی یعنی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و مقدسات نظام اسلامی همراه بود، منجر به رنجش شدید رهبر فرزانه انقلاب ، همه آحاد مردم شریف و ولایت‌مدار ایران و دانشگاهیان فهیم و مسوولان دلسوز نظام شد.

حمایت تمام و کمال دشمنان خارجی؛ از تحرکات مشمئزکننده اغتشاش‌گران در کف خیابان‌ شهرها، بار دیگر ذات پلید آن‌ها را عیان کرد. اگرچه دشمنان بارها تجربه کردند که به هیچ وجه نمی‌توانند آرامش و امنیت ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمایند و استکبار جهانی نیز همه سرمایه خود را پس از دفاع مقدس برای عملی کردن تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران اسلامی هزینه کرده‌ اما به یاری خدا درهمه این زمینه ها با شکست جدی مواجه شدند . حضور پر شور مردم بصیر و ولایتمدار برای حمایت از کیان انقلاب اسلامی و صبر و استقامت بی بدیل آن‌ها، تمامی فتنه‌های دشمنان خارجی و ایادی جیره‌خوار خارج نشین آن‌ها را خنثی کرده است.

به فرموده مقام معظم رهبری؛ دشمنان قسم‌خورده در صددند تا از هر رخنه‌ای نفوذ کرده و باطن خویش را بر ملا می‌سازند. بر این اساس شیطان بزرگ و رژیم نحس صهیونیستی، پیاده‌نظام روسیاه خود، منافقین جنایتکار را به میدانی که خالی تصور می‌کردند فرستادند تا با سوءاستفاده از برخی کاستی‌ها، امنیت مثال‌زدنی ایران سربلند اسلامی را مختل کنند. اما بار دیگر با حضور هوشیارانه مردم عزیز و به دست پرتوان نیروهای نظامی و امنیتی مقتدر و صبور جمهوری اسلامی ایران ناکام شدند تا یک روسیاهی دیگر برای فریب‌خوردگان، یک شکست دیگر برای نظام سلطه و یک برگ زرین دیگر بر کارنامه فرزندان انقلاب افزوده شود.

شیطان بزرگ؛ حتی به دور از ابتدایی‌ترین ملاحظات دیپلماتیک معمول، ذوق‌زده و عریان به حمایت از آشوبگران قاتل پرداخت تا چندباره چهره کریه دشمنی عمیق خود را به ملت بزرگ ایران بیشتر نمایان ساخت. بارها دوستی دروغین امریکا، صهیونیست و مزدوران عربستان با مردم ایران برملا شده است ولی متاسفانه عده قلیلی شاید همچنان معتقدند که پیشرفت کشور در گرو دوستی با کدخدای بی‌خدای جهان است.

مسئولان کشور؛ باید راه حل عبور از مشکلات معیشتی، اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی را عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری بدانند چرا که ایشان با بصیرت و آینده‌نگری بی نظیر خود، راه حل تمامی این مشکلات را به مسئولین گوشزد نموده است. در خصوص حل مشکلات اقتصادی مردم اگر بیشتر استراتژی اقتصاد مقاومتی سرلوحۀ اقدامات اساسی دولتمردان و مسئولین قرار می‌گرفت، امروز ما کمتر شاهد این سوء استفاده بیگانگان از مشکلات اقتصادی مردم بودیم. آمادگی امنیتی ما و بصیرت مردم باعث شد، دشمن شکستی چندباره را تجربه کند. باید از ملت غیور ایران اسلامی تشکر کرد، چون به محض اینکه متوجه شدند دست بیگانگان، فتنه‌گران و منافقان زهرخورده در کار است، راه خود را هوشمندانه از آنها جدا کردند و با تمام مشکلات اقتصادی که داشتند به دفاع از آرمان‌های انقلاب و ایران اسلامی پرداختند.

نکته قابل تأمل دیگر؛ افسارگسیختگی فضای مجازی در کشور است. عدم کنترل فضای مجازی که مدیریت آن در خارج از کشور است و کوتاهی مسئولان در کنترل این فضا نیز به اغتشاشات شدت داد. با همه این اوصاف خداوند می‌فرماید: «و مکروا مکرالله، والله خیرالماکرین»، مکر دشمنان همچون فتنه 78 و 88 به خودشان بازگشته و چهره پلیدشان برای مردم بیشتر نمودار شده است. فتنه 96 هم باید درس عبرتی باشد برای مسؤلین نظام که بدانند دشمنان تا کجا نفوذ کرده‌اند و دل خوش کردن به خنده‌های آن‌ها پیامدهایی اینچنین خواهد داشت.

لذا ما دانشگاهیان؛ در حمایت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و برائت از آشوبگران مزدور، فریب‌خورده و وطن فروش نکاتی را متذکر می‌شویم:

1) به آشوبگران فریب‌خورده توصیه می‌کنیم به جای خود فروشی ، وطن فروشی ، پرچم سوزی، حیا نموده و با توبه و انابه، صف خود را از منافقان کوردل و جلادان مزدور جدا ساخته و در کنار مردم با بصیرت و ملت دلسوز، درجهت سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بر دارند.

2) به استکبار جهانی و دشمن شماره یک مردم ایران یعنی آمریکای جنایتکار و نیز اسرائیل غاصب و حکومت خود فروخته و فاسد آل سعود اعلام می کنیم چهره سیاه و سراسر فتنه، آشوب، جنگ، ظلم، ستمگری شما بر همه جهانیان آشکار است و به جای ادامه فتنه گری، زیاده خواهی، نسل کشی، فرهنگ کشی در جهان فرا اطلاعات و امواج ، جا دارد چهره واقعی شوم خود را اصلاح نموده تا مردم جهان بتوانند از نعمت زندگی توأم با صلح و آرامش بهره مند شوند.

3) به مسئولین اجرایی کشور توصیه می نماییم باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اتخاذ سیاست های اقتصاد مقاومتی ، توجه بیشتری به اقشار کم درآمد نموده و کشور را با رویکرد اقتصاد درون زا و برون نگر و متکی بر اقتصاد دانش بنیان، مردمی و عدالت محور، به سمت رشد و پیشرفت رهنمون ساخته و برای حل مشکلات و معضلات معیشتی ، اقتصادی ، و اجتماعی مرد م بیشتر تلاش نمایند ، چرا که رشد اقتصادی و پیشرفت سیاسی و نظامی کشور جزء با اتکاء به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های داخل نظام حاصل نخواهد شد .

4) ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان مازندران در کنار مردم شریف ایران اسلامی، انزجار قلبی خود را از شیطان بزرگ، امریکای جنایتکار یعنی دشمن شماره یک مردم ایران خصوصاً مقامات سیاسی تاجر و سوداگر امریکایی و مزدوران فریب خورده وطن فروش اعلام داشته و در همه شرایط با پیروی از مقام معظم رهبری با تمام وجود از سرزمین اسلامی ارزش ها و منویات نظام اسلامی و خون شهدا دفاع می نماییم.

«والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته»

کد خبر: 894689

وب گردی

وب گردی