فارغ التحصیلان هم می توانند در طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کنند

دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی گفت: حتی اگر زوجین در زمان عقد دانشجو بوده باشند و در حال حاضر فارغ التحصیل شده باشند می توانند در طرح ازدواج دانشجویی شرکت کنند.

حجت الاسلام محمد خادمی دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: شرط ثبت نام برای بیست و یکمین دوره ی ازدواج دانشجویی این است که یکی از زوجین در زمان عقد دانشجو بوده باشد که باتوجه به بازه ی زمانی در نظر گرفته شده یعنی از اول مهر ماه سال 95 تا اول دی ماه سال 96، اگر یکی از زوجین در این بازه دانشجو بوده و در همین بازه ی زمانی عقد کرده باشند می توانند در این دوره ی ازدواج دانشجویی ثبت نام کنند.

خادمی افزود: حتی جامانده های بیستمین دوره ی ازدواج دانشجویی که به هر دلیلی نتوانستند سال گذشته در طرح همسفر تا بهشت شرکت کنند، می توانند با ثبت نام دوره ی بیست و یکم در طرح ازدواج دانشجویی امسال حضور داشته باشند که عدم حضور این زوجین در دوره ی سال گذشته به علت مشکلات شخصی خود آن ها بوده است و تاکنون برای ثبت نام و حضور در طرح همسفر تا بهشت هیچ محدودیتی وجود نداشته است.

دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی تصریح کرد: حتی اگر زوجین در زمان عقد دانشجو بوده باشند و در حال حاضر فارغ التحصیل شده باشند می توانند در طرح ازدواج دانشجویی شرکت کنند و با توجه به اینکه یکی از مدارک زوجین برای ارائه به دفاتر نهاد دانشگاه ها کارت دانشجویی فرد ثبت کننده است، با بخشنامه و مکاتبه ای به دفاتر نهاد دانشگاهی این موضوع را ابلاغ خواهیم کرد.

او ادامه داد: دفاتر موظفند مدارک این زوجین را تأیید کنند و همراه داشتن کارت دانشجویی به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها صرفاجهت تأکیدی بر دانشجو بودن زوجین است و همین که افراد در بازه ی اعلام شده داشجو بوده و عقد کرده باشند کافی است حتی اگر در زمان ثبت نام فارغ التحصیل شده باشند.

خادمی خاطر نشان کرد: دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها محدودیتی برای حضور زوجین دانشجو قائل نمی شود، حتی اگر دانشجوها ازدواج اولی نباشند نیز می توانند در این دوره شرکت کنند و از این رو از حضور گسترده ی دانشجویان در این طرح استقبال می کنیم.

کد خبر: 894806

وب گردی

وب گردی