دستگیری سارق باغ مرکبات  که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی مردم را می ترساند

سارق سابقه داری که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت در روستا‌های شهرستان عنبرآباد اقدام می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری سارقی که با اسلحه کلاشینکف اسباب بازی به ایجاد رعب و وحشت و سرقت اقدام می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری است.

یوسف سبحانی گفت: این سارق که فردی معتاد است در آخرین اقدام خود سعی بر سرقت از یکی از باغ‌های مرکبات در یکی از روستا‌های شهرستان را داشت که با هوشیاری صاحب باغ و حضور به موقع پلیس دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم با ساخت و استفاده از یک وسیله دست ساز که در آن باروت قرار می‌گرفت در حین ارتکاب جرم با ایجاد یک انفجار و صدای مهیب و تولید رعب و وحشت، اقدام به سرقت می‌کرده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه متهم تاکنون به چندین فقره سرقت اقرار کرده است، گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد (چاقو)، یک عدد تبر به همراه یک اسلحه کلاشینکف اسباب بازی (پلاستیکی) و یک دستگاه دست ساز ایجاد صدا کشف شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در حال حاضر تعدادی از مالباختگان جهت طرح شکایت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراجعه کرده اند.

وی گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و پرونده در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است.

میزان

700

کد خبر: 894848

وب گردی

وب گردی