نمایشگاه گروهی نقاشی "دایره" در گالری یک پردیسان

فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از نقاشی های هنرجویان کودک و نوجوان  آموزشگاه دایره را در گالری یک پردیسان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، نمایشگاه "دایره" شامل مجموعه ای دیدنی از آثار هنرجویان نقاشی کودک و نوجوان آموزشگاه دایره به سرپرستی «فریبا صدری» است که سه شنبه 19 دی ماه در گالری یک نگارخانه پردیسان گشایش می یابد و تا بیست و یکم این ماه پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان به ویژه رشته نقاشی است.

فریبا صدری فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی و پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد بوده و سابقه تدریس در کانون پرورش فکری، مدارس و آموزشگاه هنری دایره از سال 1380 را بر عهده دارد.

وی در مسابقات جهانی و کاناگاوای ژاپن حضور داشته و دوره های تخصصی آبرنگ را در محضر استاد خرمی نژاد و مظلومی پور گذرانده و همچنین زیر نظر اساتیدی همچون پاکباز، افضلی فر و اطمینانی به فراگیری هنر پرداخته و در زمینه صنایع دستی و صنایع چوب از سال 1372 تحت آموزش استاد زنگنه و استاد عباباف بوده و در خانه فرهنگ آیه، برج آزادی و فرهنگ سرای فردوس نمایشگاه هایی مختلفی را برپا کرده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 21 دی ماه ساعت 9 تا 18 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 894878

وب گردی

وب گردی