افتتاح خط کشتیرانی بندر انزلی - باکو در ابتدای سال آینده

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، از افتتاح خط کشتیرانی بندر انزلی - باکو در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: استاندار گیلان حمایت کامل خود را از این حوزه که می تواند در تولید ثروت و اشتغال بسیار تاثیرگذار باشد، اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ مهندس حسین چراغی،‌ با اشاره به اهمیت بندر انزلی در بنادر شمال کشور، اظهار کرد:هم اکنون در پروژه های بخش سرمایه گذاری و بخش خصوصی بیش از دو هزار نفر مشغول به کار هستند که از لحاظ اجتماعی نیز بندر انزلی را بسیار با اهمیت جلوه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال 96 سعی بر اصلاح مباحث مبنایی بندر شده است، خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار پورت اپراتوری و متمرکز کردن آن در جهت چابک سازی و کارایی بندر، نوسازی و آماده سازی تجهیزات در بخش دریایی و بندری، سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی به عنوان کلید توسعه بنادر، استفاده بهینه از پتانسیل‌های سرمایه گذار بخش خصوصی و صیانت از سواحل و تالاب انزلی از دیگر اقدامات مهم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، از افتتاح خط کشتیرانی بندر انزلی - باکو در ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: در همین راستا به همراه بخش خصوصی نشستی با استاندار داشتیم که دکتر سالاری رهنمودهای خوبی در جهت حمایت از ایجاد خط مسافرت دریایی و گردشگری دریایی ارائه دادند و حمایت کامل خود را از این حوزه که می تواند در تولید ثروت و اشتغال بسیار تاثیرگذار باشد، اعلام کردند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه واحد فنی و نگهداری از واحدهای پیشروی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بوده است، تصریح کرد: این واحد در توسعه زیرساخت   ها، روساخت ها و بخش سرمایه   گذاری دولتی و خصوصی در چندین سال گذشته عملکرد مناسبی داشته است که جا دارد از مهندس مهران الماسی تشکر کنم.

چراغی اضافه کرد: امیدوارم با همکاری و مشارکت دیگر معاونین، مهندس نورالله عباسی، سرپرست معاونت فنی و نگهداری در انجام وظایف و مسئولیت‌های خود موفق باشند و اقدامات موثری را در مسیر دستیابی به اهداف عالی سازمان به انجام برسانند.

به گزارش ایسنا، مهندس چراغی طی حکمی ضمن تقدیر از تلاش های مهران الماسی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و خدمات در عرصه فنی و نگهداری، نورالله عباسی را به عنوان سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب کرد.

900

کد خبر: 894890

وب گردی

وب گردی