پورحسین : ارتقای شایسته سالاری منوط به بازنگری برخی  ازساختارها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای  اسلامی تاکید کرد: فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران خیلی مهم است و باید متعهد و متخصص باشد این دوبال همیشه باید در کنار هم باشند بتواند اهدافی که در نظام داریم برسیم.

شکور پورحسین عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که مسئولان باید چه ویژگی باید داشته باشند تا نظام کار امدی خود را حفظ کند ضمن تآکید بر داشتن شایسته سالاری گفت: معمولا وقتی افراد را می گوییم که باید چه ویژگی هایی داشته باشندچند خصوصیت ارزشی می توانیم نام ببریم که یکی از این ها مدیریت است.

وی افزود: در حوزه مشکلات داخلی خیلی ها معتقدند پاشنه آشیل ضعف در مدیریت ها است.

پور حسین ادامه داد: برای این که ما از این گردنه گذر کنیم به افراد می رسیم در این بینفرد در نظام جمهوری اسلامی ایران خیلی مهم است و باید متعهد و متخصص باشد این دوبال همیشه باید در کنار هم باشند بتواند اهدافی که در نظام داریم برسیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تآکید بر این که گاهی برای ارتقای شایسته سالاری باید ساختار مورد بازنگری قرار بگیرد تا به نقطه مطلوب برسیم اظهار داشت: این مورد را می توان در حوزه فرد هم مورد بررسی قرار داد که به چه مدیرانی نیاز داریم تا بتوانیم موفق شویم و به نقطه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به این که ویژگی های یک مدیر در قانون مدیریت خدمات کشوری آمده است تاکیدکرد: از ویژگی هایی که باید داشته باشد این است که قانون مند و متخصص باشند.

303

کد خبر: 894974

وب گردی

وب گردی