آخرین خبرها از وضعیت سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه نفتکش ایرانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک از تلاش این دانشگاه برای اطلاع از سرنوشت نامعلوم دانشجویان واحد خارک در حادثه نفتکش ایرانی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین سهولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هنوز اطلاع دقیقی از سرنوشت خدمه نفتکش حادثه‌دیده در دست نیست، گفت: از طریق ارتباط با سازمان بنادر و دیگر ارگان ها، تمام تلاش خود را برای کسب اطلاعاتی در خصوص دانشجویان واحد علوم دریایی خارک انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه 30 نفر از 32 خدمه کشتی نفتکش جمهوری اسلامی ایران که در بندر شانگهای چین دچار سانحه شده، ایرانی بوده اند، اظهار داشت: طبق اطلاعات به‌دست آمده؛ سه نفر از خدمه ایرانی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارک هستند.

وی افزود: دانشجویان رشته مهندسی دریانوردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک به نام های سعید دهقان، پوریا عیدی و سجاد عبدالهی به عنوان بورسیه در شرکت ملی نفتکش ایران مشغول کار بوده و متاسفانه در این نفتکش حضور داشته اند.

دکتر سهولی‌زاده خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ خبر قطعی از وضعیت سلامت خدمه ایرانی به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دست نیست و ما همچنان مشغول تلاش برای کسب اطلاعات هستیم.

لازم به ذکر است نفتکش ایرانی حامل 136هزار تن میعانات گازی روز یکشنبه با کشتی فله‌بر چینی در سواحل شرقی چین برخورد کرد. 30 خدمه ایرانی و 2 خدمه بنگلادشی نفتکش ایرانی در این حادثه ناپدید شده‌اند و تاکنون جسد یک نفر پیدا و برای شناسایی به چین منتقل شده است.

کد خبر: 895085

وب گردی

وب گردی