کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) دعوت حق را لبیک گفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با صدور پیام تسلیتی درگذشت کارمند این واحد دانشگاهی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با صدور پیام تسلیتی درگذشت مرحوم نصرالله پناهی از کارکنان شرکتی این واحد دانشگاهی را به خانواده آن مرحوم و همکاران دانشگاه تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر احمد آذین بدین شرح است:

شنیدن خبر درگذشت آقای نصر الله پناهی کارمند زحمتکش شرکتی، چنان ناگوار و سنگین بود که اندوه این غم بزرگ وصف‌ناشدنی است و به دشواری به درخت باور جامعه دانشگاهی واحد اصفهان(خوراسگان) می‌نشیند و فقدان درگذشت ناگهانی این عزیز دوست‌داشتنی موجب تاسف و تاثر همه ما شد.

بی تردید زحمات و خدمات ارزنده ایشان در طول 22 سال کار و تلاش شبانه‌روزی در این واحد دانشگاهی نشان از دلبستگی و علاقه وافر این عزیز سفر کرده به دانشگاه داشت و تا سالیان سال ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضایعه جانسوز و غمبار درگذشت مرحوم نصر‌الله پناهی را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، علی الخصوص خانواده محترم داغدیده از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای روح بزرگ آن عزیز فقید، رستگاری ابدی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

دکتر احمد آذین

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

لازم به‌ذکر است مرحوم نصرالله پناهی متولد 1351 بود و از سال 1374 در غالب نیروهای شرکتی در دانشکده دندان‌پزشکی این واحد دانشگاهی مشغول به کار بود و در صبح روز 19 دی ماه در سن 45 سالگی به‌علت ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

کد خبر: 895091

وب گردی

وب گردی