مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی رودهن موجب پیشرفت دانشگاه و شهر می شود

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بر ضرورت وجود اتاق فکر در دانشگاه‌‏ها با حضور معتعمدان و شورای شهر برای پیشبرد اهداف دانشگاه و شهر تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن، دکتر حسن شهرکی پور در نخستین نشست با معتمدان شهر رودهن بر لزوم برگزاری این نشست‏ها برای تصمیم‏ گیری علمی و فرهنگی به طور مستمردر دانشگاه و شهر رودهن تاکید کرد و گفت: «تعهد و تخصص در دانشگاه و شهر باعث پیشرفت و اقتدار دانشگاه و شهر می شود.»

شهرکی پور گفت: تعهد و تخصص باعث پیشرفت هر اداره یا ارگان و به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی می شود.

معتمدان شهر رودهن هم عنوان کردند که با حضور دکتر شهرکی پور رئیس جدید دانشگاه آزاداسلامی رودهن، شهر رودهن و واحد رودهن از پیشرفت قابل توجهی بهره خواهند برد. دانشگاه آزاد اسلامی رودهن نمونه موفق دانشگاههای شرق استان تهران وحتی کل کشور می باشد.

ایشان تاکید کردند: مدیریت مطلوبی که در واحد رودهن وجود دارد موجب می شود امکانات پژوهشی و رفاهی موجود در این دانشگاه از بسیاری از دانشگاه های دولتی و آزاد سبقت بگیرد.

معتمدان رودهن گفتند: «محور توسعه هر شهر؛ مراکز آموزشی و فرهنگی آن شهر و با دغدغه ای که در دکتر حسن شهرکی پور می بینیم آینده واحد رودهن و شهر رودهن روشن است.»

کد خبر: 895165

وب گردی

وب گردی