هیچ پرونده‌ای در اغتشاشات اخیر در قرچک تشکیل نشده است

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک با بیان اینکه با هوشیاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی هیچ پرونده‌ای درباره اغتشاشات اخیر در شهرستان قرچک تشکیل نشده است، گفت: اعتراض مردم به مسائل کشور باید به گونه‌ای باشد که باعث سوءاستفاده دشمنانی مانند آمریکا، اسرائیل و منافقین نباشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر مرتضائیان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اعتراضات مردم به مسائل اجتماعی، اقتصادی یا سیاسی را مطابق قانون اساسی حق مردم و قانونی عنوان کرد که در عین مطالبه‌گری باید در چارچوب قانون انجام شود.

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک گفت: اعتراض مردم به مسائل کشور باید به گونه‌ای باشد که باعث سوءاستفاده دشمنانی همچون آمریکا، اسرائیل و منافقین نباشد؛ چراکه این کشور‌ها دشمنان همیشگی جمهوری اسلامی هستند و اینگونه اتفاقات مایه خوشحالی آن‌ها می‌شود.

مرتضائیان بیان کرد: در شهرستان قرچک گزارشی دال بر اغتشاشات یا اعتراض نداشتیم و با هوشیاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی شاهد هیچ پرونده‌ای درباره اغتشاشات در شهرستان قرچک نبوده ایم.

وی افزود: مردم قرچک علیرغم وجود مشکلات اقتصادی که همه ما می‌بینیم و شاهد هستیم مردمانی ولایتمدار و انقلابی هستند و اگر خواسته‌ای داشته باشند در چارچوب قانون می‌توانند مطالبات خود را پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری شهرستان قرچک با اشاره به فضای مجازی و نقش آن در ایجاد ناآرامی‌ها گفت: از فضای مجازی می‌توان به جا و نابجا استفاده کرد، اما اگر فضای مجازی از طریق کشور‌های دشمن کنترل شود و ما نتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم قطعاً مشکل آفرین خواهد بود که لازم است مسئولان تدابیری بیاندیشند که مردم حتی الامکان از شبکه‌های مجازی داخلی استفاده کنند.

700

کد خبر: 895227

وب گردی

وب گردی