اعزام بیش از ۷۰۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور جنوب

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از اعزام بیش از ۷۰۰۰ دانش‌آموزان از استان به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، یونس عزیزی از اعزام دانش‌آموزان کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت: حدود ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان طی ۳۰ دی الی ۲۰ اسفند امسال به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و همچنین رشادت های رزمندگان طی دوران دفاع مقدس را، از اهداف برگزاری این اردوها و اعزام آنها به مناطق عملیاتی عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان علاقه مند به آشنایی با مناطق عملیاتی هستند، افزود: هرساله دانش‌آموزان استان در هر دو گروه دختر و پسر استقبال خوبی از این اردوها می‌کنند.

وی تعداد دانش‌آموزان پسر را ۳ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد که از ۳۰ دی ماه الی ۲۰ اسفند به این مناطق اعزام می‌شوند.

عزیزی تعداد دانش آموزان دختر را نیز ۳ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: اعزام این دانش ‌آموزان در پروسه زمانی اول اسفند الی ۲۰ اسفند صورت می‌گیرد.

وی تعداد دوره های اعزام را ۲۵ دوره عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۳ دوره برای اعزام دختران و ۱۲ دوره نیز برای پسران در نظر گرفته شده است و این دانش آموزان برای مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دانش‌ آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، هویزه، یادمان شهدای شرق کارون، اروندکنار و... بازدید خواهند کرد.

منبع: مهر

901/900

کد خبر: 895251

وب گردی

وب گردی