روزانه ١٠٠٠  مزاحم با اورژانس تماس می گیرد! /بیشترین ماموریت های اورژانس در کدام ماه بوده است؟

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه روزانه ١٠٠٠ تماس مزاحم با اورژانس برقرار می شود، گفت: از مردم خواهش می‌ کنیم تماس بی مورد و غیر مرتبط نگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران در مراسم رونمایی از نرم ‌افزار اورژانس ۱۱۵، گفت: از ۵ مرداد امسال موتورلانس‌ ها آغاز به کار کردند و درحال حاضر در ۱۴۱ نقطه شهر تهران موتورلانس ها فعال هستند که تراکم و فعالیت آنها به حجم ماموریت در آن نقاط و محلات بستگی دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک شهری، موتورلانس ها به خدمت رسانی بهتر و در دسترس تَر به مردم کمک می کنند، افزود: درسال جاری بیشترین ماموریت ها در آذرماه بوده که ۱۹ هزار و ٥٧٥ ماموریت گزارش شده است، یعنی هر موتورلانس تقریبا روزانه ۷ ماموریت انجام داده است.

دکتر صابریان اظهارداشت: ورود موتورلانس ‌ها به مجموعه اورژانس تهران، مصرف سوخت آمبولانس‌ ها را تا۵۰ درصد و فرسودگی آمبولانس‌ ها را ۳۰ درصد کاهش داده است.

رییس سازمان اورژانس تهران با اشاره به اینکه استفاده از موتورلانس ها به گواهینامه دیگری هم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: انجام انفرادی ماموریت سخت است و همین امر ما را مجاب کرد تا آمو‌زش‌ های مضاعفى به این همکاران ارائه دهیم.

دکتر صابریان تصریح کرد: روزانه ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تماس تلفنی داریم که حدود ١٠٠٠ مورد آن مزاحمت است و از مردم خواهش می‌ کنیم بی مورد و غیرمرتبط، تماس نگیرند.

701

کد خبر: 895442

وب گردی

وب گردی