واکنش حماس نسب به عملیات نابلس فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین در واکنش به عملیات شهر نابلس، ضمن تقدیر از این اقدام، تاکید کرد که قتل خاخام صهیونیستی عملی برای یادآوری آن چیزی بود که اسرائیل از آن وحشت دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از "القدس العربی"، با گذشت ساعتی پس از عملیات قتل خاخام صهیونیست در اطراف شهرک نابلس واقع در کرانه باختری فلسطین حماس آن را نشانه دیگری از مساله ای دانست که اسرائیل از آن وحشت دارد.

"ابوعبیده" سخنگوی رسمی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس با استقبال از عملیات شب گذشته در نابلس اعلام کرد که این عملیات واکنش طبیعی ملت فلسطین به بازی با آتش اسرائیلی ها بود و اسرائیل باید از آنچه که در آینده بر سر آنها در این منطقه (کرانه باختری) خواهد آمد ،همچنان در وحشت به سر برند.

گردان‌های "عزالدین قسام" شاخه نظامی حماس تاکید کرد: "عملیات نابلس اولین واکنش عملگرایانه بود تا به سران دشمنان و کسانی که از آنها حمایت می‌کنند (آمریکا) نشان دهد از چیزی که می‌ترسیدید، شروع شده است. کرانه باختری مانند خنجری در پشت شما خواهد بود".
جنبش مقاومت اسلامی "حماس" با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از این عملیات تاکید کرد: چنین عملیات‌هایی نتیجه جنایت‌های اشغالگران صهیونیست است.

این در حالی است که در اواخر سه‌شنبه‌ شب یک خاخام اسرائیلی در کرانه باختری، در پی تیراندازی به خودروش کشته شد و ارتش رژیم صهیونیستی در پی یافتن عوامل حادثه،‌ شهر نابلس را محاصره کرد.

گردان‌های "عزالدین قسام" شاخه نظامی حماس ،کمی پیشتر اعلام کرده بودند که به زودی کاری خواهد کرد که صدای آژیرهای اخطار در سرزمین های اشغالی برای صهیونیست ها ،در مقابل آن تنها به مثابه یک لالالی باشد؛به نظر می رسد که این عملیات مقدمه ای بر تهدیدات این گردان باشد .

کد خبر: 895520

وب گردی

وب گردی