درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبردسیر از طریق ارتباط صنعت و دانشگاه/کاهش وابستگی به شهریه

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با اشاره به تلاش برای درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه گفت: درصددیم با استفاده ازصنایع موجود در شهرستان، در دانشگاه آزاد بردسیر از راهی غیراز شهریه ها برای دانشگاه درآمد زایی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره عملکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در یک ساله اخیر گفت: دکتر ولایتی شخصیت جامع و دارای مدیریتهای مهم و موفق و پست های کلیدی و موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند، ایشان یک چهره علمی و صاحب نظر هستند و از چهره های شناخته شده پزشکی و مسلط به تاریخ و علوم اسلامی هستند و از نظر علم و تجربه دارای شخصیت والایی هستند.

وی افزود: بنده معتقدم دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به درایت و توانایی ایشان می تواند در سایه مدیریت قوی و کارآمد و پرتجربه دکتر ولایتی بهترین دانشگاه غیردولتی جهان اسلام باشد و قطعا در دوره مدیریت ایشان به بهترین وضعیت مطلوب خود خواهد رسید و از نظر کارهای پژوهشی و علمی و تعامل با شرکت های دانش بنیان در میان دانشگاه های غیردولتی جهان اسلام سرآمد باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تصریح کرد: در شهرستان بردسیر که یکی از شهرستانهای کرمان است درصددیم براساس سیاستهای دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مرکزی، از پتانسیل موجود در شهرستان که دارای صنایع خوبی چون فولاد، گردشگری و کشاورزی است به نحو احسن استفاده نموده و تفاهم نامه خوبی را تنظیم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر میثم تارم با اشاره به تلاش برای درآمدزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحدبردسیر گفت: درصددیم با استفاده ازصنایع موجود در شهرستان، در دانشگاه آزاد بردسیر از راهی غیراز شهریه ها برای دانشگاه درآمد زایی داشته باشیم، مثلا کمک دانشگاه به تولید این صنایع و درآمد زایی برای دانشگاه، اشتغال به کار فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد بردسیر در صنایع موجود و ایجاد تبادل میان صنعت و دانشگاه.

وی در پایان با اشاره به برخی تلاش ها برای درآمد زایی در دانشگاه آزاد بردسیر تصریح کرد: در حال حاضر زمینی در دانشگاه داریم که حدود 6 هکتار است که درصدیم از طریق شهرداری برای تغییر کاربری آن اقدام کرده و با تبدیل به اماکن تجاری، برای دانشگاه درآمد زایی کنیم، یک زمین هم در مرکز شهرستان داریم که ساختمان قدیمی در آنجا هست که مکاتبه کردیم تا بازاری را در آنجا بوجود آورده و کسب درآمد برای دانشگاه داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر از دانشگاه‌های ایران و واقع در شهر بردسیر در استان کرمان است.این دانشگاه در مهرماه سال ۱۳۷۲ تأسیس و از سال ۱۳۷۳ شروع به پذیرش دانشجو نمود. این واحد در بدو تأسیس کار خود را با ۶۳ دانشجوی مشغول به تحصیل در دو رشته کارشناسی حسابداری و کاردانی‌ کاربرد کامپیوتر در ساختمانی به متراژ ۱۲۶۰ متر مربع آغاز نمود.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 895537

وب گردی

وب گردی