راه اندازی سامانه‌های املاک و مدیریت و کنترل پروژه‌ها/ اعلام دستورالعمل ارزیابی ساختمان‌ها

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه جامع املاک و سامانه جامع مدیریت و کنترل پروژه ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اعلام این خبر گفت: یکی از ضروریات مدیریت چابک و مؤثر، داشتن اطلاعات مفید و سودمند است که در کوتاهترین زمان ممکن آماده شود.

وی به راهاندازی دو سامانه جامع املاک و مدیریت و کنترل پروژهها اشاره و تصریح کرد: تلاش داریم در مرحله بعدی، این دو سامانه را به بانک اطلاعاتی دقیق به عنوان زیرساخت مجهز کنیم که در موارد لزوم با پردازش اطلاعات، خروجیهای مورد نظر را دریافت کنیم.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی دسترسی به اطلاعات به‌روز و دقیق، پیش‌بینی‌های بودجه‌ای و نظارت بر نحوه عملکرد عمرانی واحدهای دانشگاهی را از مزایای سامانههای جامع املاک و مدیریت و کنترل پروژه نام برد و افزود: بزودی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه بهرهبرداری و استفاده از املاک، مستغلات و دارایی‌ها براساس اطلاعات این دو سامانه رتبهبندی میشوند و رتبه آنها در تخصیص بودجه لحاظ خواهد شد.

دکتر شاکری با اشاره به وقوع زلزله‌های متعدد در اقصی نقاط کشور، گفت: خوشبختانه در زمین لرزه‌های اخیر به ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی آسیبی وارد نشده که این موضوع بیانگر استحکام و کیفیت این ساختمانهاست.

وی از اعلام دستورالعمل ارزیابی ساختمان‌ها خبر داد و افزود: قرار است تیمی از واحد فنی و مهندسی مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود و ساختمانهای در اولویت مقاومسازی را شناسایی کنند که در صورت لزوم مقاوم و ایمنسازی در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر: 895697

وب گردی

وب گردی