پورموسوی: با پیشنهادات صوری تمرکز بازیکنانمان را بهم زدند/ همه را رودروی هم قرار می دهند تا به اهدافشان برسند

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: تلاش کردند بازیکن را مقابل باشگاه قرار دهند با قیمت‌های غیرقابل باور و پیشنهادات خارجی صوری تلاش کردند تمرکز بازیکنان ما را بر هم بزنند.

به گزارش ایسکانیوز، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش‌فولاد اظهار داشت: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی به فوتبال ایران کمک کند، فوتبالی که در هفته‌های اخیر دچار حواشی و مشکلات زیادی شده است.

وی ادامه داد: در مصاحبه مدیرعامل دست می‌برند، در مصاحبه بازیکن دست می‌برند، در مصاحبه سرمربی دست می‌برند تا همه را رو در روی هم قرار دهند تا به اهداف خودشان برسند. شاید فولاد در این زمینه بیشتر از سایر تیم‌ها دچار مشکل شده باشد. خیلی تلاش کردند یکپارچگی و اتحاد فولاد را از بین ببرند غافل از اینکه فولاد امسال براساس اصل وفاداری و اعتماد به یکدیگر شکل گرفته و اگر امروز در رده دوم جدول هستیم به همین خاطر بوده است.

سرمربی فولاد تصریح کرد: الان در فصل نقل و انتقالات هستیم، متأسفانه برخی از سایت‌ها از قول مربی با بازیکن مذاکره می‌کنند که در لیست مازاد هستی و برای او تیم پیدا می‌کنند. تلاش کردم تمرکز بازیکنانمان را بر هم بزنند، ۲-۳ روز پیش یکی از سایت‌های بزرگ نوشته بود که مدیرعامل باشگاه گفته به خاطر بازیکنان خوبی که جذب کرده است قرارداد او را ۲ برابر کرده‌ایم که به هیچ عنوان صحت نداشت. وقتی این موضوع را پیگیری کردیم آن خبر را از روی سایت برداشتند.

پورموسوی افزود: تلاش کردند بازیکن را مقابل باشگاه قرار دهند با قیمت‌های غیرقابل باور و پیشنهادات خارجی صوری تلاش کردند تمرکز بازیکنان ما را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

وی درباره دیدار فردا مقابل گسترش فولاد گفت: بعد از حضور فیروز کریمی گسترش روند خوبی پیدا کرده و فوتبال خوبی بازی می‌کند، کریمی مربی بزرگی در فوتبال ماست که تحول زیادی در این تیم ایجاد کرده است. دیدار فردا هم می‌تواند برای ما هم سخت باشد هم آسان، نشان دادیم مقابل تیم‌های این‌چنینی خوب بازی می‌کنیم و می‌توانیم نتیجه بگیریم، امیدوارم فردا با دست پر از این بازی بزرگ خارج شویم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: نسبت به بازی قبلی فرشاد جان‌فزا، فرزاد جعفری و امیر زلیکانی را در ترکیب نداریم، یک جای خالی داریم که سعی می‌کنیم تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات یک بازیکن دیگر را جذب کنیم. بازی مقابل تیم‌هایی که انتحاری بازی می‌کنند، سخت است اما مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند راحت‌تر بازی می‌کنیم.

600

کد خبر: 895801

وب گردی

وب گردی