فردا آیین دومین سالگرد شهدای خان طومان  برگزار می شود

همزمان با دومین سالگرد واقعه خان طومان، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) با همکاری گردان امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، 21 دی ماه 1394 شماری از نیروهای مقاومت در منطقه خان طومان به شهدات رسیدند که چهار تن از آنان ساکن منطقه 18 هستند.

بر اساس این گزارش 13 مدافع حرم یگان فاتحین سپاه سیدالشهداء، شهیدان «مرتضی کریمی»، «عباس آبیاری»، «علیرضا مرادی»، «عباس آسمیه»، «محمد آژند»، «مجید قربانخانی»، «حسین امیدواری»، «امیرعلی محمدیان»، «مهدی حیدری»، «محمد اینانلو»، «رضا عباسی»، «علی آقا عبداللهی»، «میثم نظری» و «مصطفی چگینی» همگی داوطلبانه برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم راهی سوریه شده بودند که در 21 دی ماه سال 94به دست تروریست‌های تکفیری در منطقه خان طومان به شهادت رسیدند.

این گزارش می افزاید: به مناسبت دومین سالگرد شهدای خان طومان یادمان این شهیدان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم برگزار و هم چنین از خانواده شهدای مدافع حرم ساکن منطقه 18 شهیدان مرتضی کریمی، علیرضامرادی ، مجیدقربانخانی و حسین امیدواری تجلیل می شود.

سخنرانی با موضوع بصیرت، وحدت و همدلی، روایت گری توسط خسرو جردی و اجرای گروه سرود از دیگر بخش های این مراسم است.

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهدای خان طومان جمعه 22 دی ساعت 19 با حضور خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم در حسینیه گردان امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

700

کد خبر: 895829

وب گردی

وب گردی