گل‌محمدی: حریف 10 نفره دفاع می کرد/ هر تصمیمی باشگاه بگیرد، اطاعت می کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شکست تلخی بود. تیم حریف در 10 نفره در دفاع بود و ما باید از موقعیت‌های خوبی که بدست آوردیم استفاده می‌کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، یحیی‌گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: شکست تلخی بود؛ تیم حریف در 10 نفره در دفاع بود و ما باید از موقعیت‌های خوبی که بدست آوردیم استفاده می‌کردیم، اما خیلی راحت از دست دادیم. این نتیجه کار را برای ما خیلی سخت کرد چون احتیاج به بُرد داشتیم و برای ۳ امتیاز به میدان آمده بودیم.

وی ادامه داد: درباره این بازی نمی‌توانم صحبت کنم؛ شکست تلخی بود و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم تراکتورسازی در ادامه امتیازت از دست رفته را جبران کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شعارهای هواداران که خواستار برکناری او شدند، گفت: در این مدت گزینه‌های زیادی برای جایگزینی من مطرح شد و همین موضوع تمرکز را از تیم ما گرفت. فشارهای زیادی را در نیم فصل دوم تحمل کردیم و همین فشارها به بازیکنان هم انتقال پیدا کرد. به دنبال کم کردن فشارها بودیم اما موفق نشدیم. نمی‌خواهم درباره این بازی صحبت کنم، چیزی که مشخص است خوب نتیجه نگرفتیم و بازی را باختیم، شکست تلخی برای تراکتور بود.

گل‌محمدی درباره درخواست هواداران برای برکناری او گفت: در هر صورت من یک مربی حرفه‌ای هستم و با باشگاه قرارداد دارم، نظر باشگاه مهم است، هر تصمیمی باشگاه بگیرد، اطاعت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط دلش برای ادامه کار با این تیم است، گفت: فوتبال همین است، یک روز خوب و یک روز بد دارد. یک روز تشویق و یک روز توهین، تمام این مسائل در مربی‌گری فوتبال طبیعی است.

600

کد خبر: 895837

وب گردی

وب گردی