آصفری: مشکلات را به گردن جریان مقابل نیندازیم

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مردم پاسخ آشوبگران را با حضور خود دادند؛ ولی به تورم، گرانی، رانت خواری و مفاسد اقتصادی گلایه مندند و نسبت به انقلاب مشکلی ندارند و پشتیبان آن هستند.

محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در پاسخ به این پرسش که عده ای در حوادث اخیر که اعتراضات مردم نسبت به گرانی ها را در پی داشت به دنبال مقصر خواندن جناح روبروی خود در به وجود آمدن چنین اتفاقاتی بودند گفت: این افراد نون به نرخ روز خور هستند این افراد جریانی هستند که سعی و تلاش می کنند تا هر زمان از اتفاقات و بحث های جامعه سوءاستفاده کنندو به نفع خودشان بهره برداری کنند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر مردم نسبت به وضع معیشتی افزود: با وجود آنکه مجلس و دولت جز اختیارشان است که برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدامات لازم و موثر را انجام دهند ، اماهیچ پاسخی برای رفتار خودشان ندارند برای این که بتوانند فرار رو به جلو داشته باشند می آیند از این فضا سو استفاده می کنند و در تلاش هستند جریان مقابل را مقصر جلوه دهند در حالی که حاضر نیستند نقد هایی که نسبت به خودشان درجامعه شکل گرفته به آن پاسخگو باشند.

آصفری با تأکید بر این که بیش از 25 سال دولت و مجلس در اختیار جریاناتی مانند اصلاح طلبان و اصول گرایان بوده است تصریح کرد: ولی همیشه وقتی این ها صحبت می کنند می گویند که دولت و مجلس در اختیار ما نبوده است.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دولت های هاشمی رفسنجانی، خاتمی ، احمدی نژادو روحانی ابراز کرد: دولت ها دراختیار اینها بوده و باید پاسخگوی بحث ها و موارد خودشان باشندو جالب است که برای معضلاتی مثل بیکاری و تورم هیچ برنامه ای نداشته اند و سعی می کنند به گردن دیگران بیندازند .

وی تصریح کرد: به گردن جریانی دیگر انداختن هیچ مشکلی را حل نمی کند اگر کسی بخواهد این اتفاقات را به گردن دیگری بیاندازد به ملت خیانت کرده و مطمئنا مردم داوران خوبی هستند و به موقع رفتار های این افراد را تشخیص خواهند داد.

آصفری افزود: لذا به جای این کار ها بهتر است این افراد پاسخگوی گلایه مندی های مردم نسبت به بیکاری و گرانی و شعار های اقتصادی خود باشند تا به جای این که بخواهند مشکلات را به گردن دیگران بیاندازند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جریان اصولگرا و اصلاح طلب دلسوز مردم هستند بیایند برنامه بدهند و نسبت به اعتراضات مردم پاسخگو باشند.

وی در پایان تاکیدکرد: مردم پاسخ آشوبگران را با حضور خود دادند اما به تورم، گرانی، رانت خواری و مفاسد اقتصادی گلایه مندند ولی نسبت به انقلاب مشکلی ندارند و پشتیبان آن هستند.

303

کد خبر: 895854

وب گردی

وب گردی