رفتار میرزاپور به‌عنوان «رفتار برگزیده پهلوانی» انتخاب شد

رفتار کشتی‌گیر استان خراسان رضوی در مسابقات کشتی پهلوانی به‌عنوان «رفتار برگزیده پهلوانی» انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسوین کشتی، رفتار جوانمردانه احمد میرزاپور ، پس از انجام دیدار فینال کشتی پهلوانی سال 96 (عصر دیروز در مشهد) و همراهی و حضور وی در کنار جابر صادق زاده بروی تشک مسابقات در هنگام اهدای بازوبند پهلوان کشور، با توجه به شرایط خاص مسابقه فینال؛ رفتار بسیار ارزشمندی از سوی این کشتی گیر خراسانی بود؛ که مصداق رفتار پهلوانانه است.

وی که در شهر خود، در مقابل دیدگان تماشاگران مشتاق خراسانی، که همگی بدنبال پیروزی او بودند، در شرایط اعتراض شدید مردم به نحوه قضاوت داوران، بازنده اعلام شد، برای کمک به حضور جابرصادق زاده و اجرای مراسم اهداء بازوبند پهلوانی او و کاهش فضای ملتهب میان مردم علاقمند و معترض به نتیجه مسابقه، علیرغم ناراحتی شدید خود و اعتراضش به رای داوران، در کنار جابر صادق زاده قرار گرفت تا مراسم اهداء بازوبند رقیبش در فضایی آرام و بدور از اعتراضات شدید مردم ناراضی از نحوه قضاوت داوران، برگزار شود.

مردم عزیز و کشتی دوست خراسان نیز علیرغم ناراحتی و اعتراض خود، به احترام این رفتار جوانمردانه میرزاپور، اجازه برگزاری مراسم اهداء بازوبند به رقیب کشتی گیر هم استانی خود را در فضایی مناسب دادند.

فدراسیون کشتی بهمین دلیل، همزمان با رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی(روزهای 19 و 20 بهمن ماه) در شهر تبریز، از احمد میرزاپور تقدیر ویژه ای را بعمل خواهد آورد.

602

کد خبر: 895935

وب گردی

وب گردی