درویش: اگر بخواهیم مالکیت توپ و موقعیت‌های ۲ تیم را در نظر بگیریم سایپا باید پیروز می‌شد

مدیرعامل باشگاه سایپا معتقد است که اگر مالکیت توپ و میدان و موقعیت‌های حساس این تیم با استقلال در نظر گرفته شود، شاگردان دایی باید پیروز این مسابقه می‌شدند.

به گزارش ایسکانیوز ، رضا درویش پس از تساوی یک - یک سایپا مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما با وجود جوانی، بازی خوبی ارائه کردند. آنها دو سه توپ به تیر دروازه حریف کوبیدند. استقلال در این چند بازی روند خوبی داشت، اما دایی و بازیکنان سایپا زحمت زیادی کشیدند و حداقل استحقاق آنها مساوی بود. اگر بخواهیم مالکیت توپ و میدان و موقعیت‌های حساس دو تیم را بررسی کنیم، تیم ما باید پیروز این مسابقه می‌شد، اما زیبایی فوتبال به این است که همیشه تیمی که حاکم توپ و میدان است، برنده بازی نیست.

وی در مورد اشتباهات داوری علیه تیمش تصریح کرد: فکر می‌کنم همه تیم‌ها اذعان دارند که سایپا بیشترین خسارت را در میان تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری دیده است. شاید اگر آن امتیازات را به ما می‌دادند سایپا اکنون در رتبه دوم جدول حضور داشت.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص غیبت محمدرضا اخباری، دروازه‌بان این تیم در ترکیب اصلی نارنجی‌پوشان خاطرنشان کرد: شما می‌توانید از خود اخباری در این خصوص بپرسید. او مصدوم است، آیا بازیکن مصدوم نباید روی نیمکت بنشیند؟

درویش در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه سایپا پیشنهادی برای جذب سیدمهدی رحمتی به باشگاه استقلال ارائه کرده است، گفت: رحمتی دروازه‌بان بزرگی است، اما ما سه دروازه‌بان خوب داریم. البته این مسائل به آقای دایی ربط دارد.

602

کد خبر: 896081

وب گردی

وب گردی