کشف 2 پیکر در نفتکش ایرانی/ عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از کشف 2 پیکر در نفتکش ایرانی خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق و هم سردکردن به اصطلاح کولینگ کردن ادامه دارد، تیم تجسس ایران هم با یدک کش به سمت کشتی حرکت کرده است و منتظرند که اگر شرایط مناسب شد وارد کشتی شوند.

هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در گفت‌‌و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت: حدود ساعت 4 صبح امروز تیم نیروهای امداد و نجات چین در حین ورود با 2 جناره در پل فرماندهی مواجه می شوند و این 2 پیکر را به یدک‌کش منتقل می‌کنند.

حق‌شناس تاکید کرد: با توجه به بالا بودن درجه حرارت داخل کشتی، این دو فرد نمی‌توانستند روی عرشه باقی بمانند یا وارد موتورخانه شوند.

او تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق و هم سردکردن (به اصطلاح کولینگ کردن) ادامه دارد، تیم تجسس ایران هم با یدک‌کش به سمت کشتی حرکت کرده است و منتظرند که اگر شرایط مناسب شد وارد کشتی شوند.

گفتنی است کشتی سانچی، یک کشتی سوئزمکس ۱۵۸ هزار تنی است که روز ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۶ بندر عسلویه را با محموله حدود یک میلیون بشکه میعانات گازی به مقصد یکی از بنادر کره جنوبی ترک کرد و روز شنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۶ ساعت هشت شب به وقت محلی با یک کشتی فله‌بر تحت پرچم هنگ‌کنگ و با خدمه چینی برخورد کرد.

402

کد خبر: 896141

وب گردی

وب گردی