دژاگه: بی‌صبرانه منتظرم قبل از جام جهانی در باشگاهی اروپایی بازی کنم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ۶ ماه باقی‌ مانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بی‌صبرانه منتظر بازی در باشگاهی اروپایی هستم.

به گزارش ایسکانیوز ، به نقل از روزنامه الوطن قطر، اشکان دژاگه گفت: خوشحالم که دوباره به دوحه آمدم، البته سفر من کاری نیست و برای تفریح و استراحت است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: من اینجا (قطر) دوستان زیادی از زمان بازی در تیم العربی دارم و این رفاقت‌ها را حفظ کرده‌ام. دوره بسیار خوبی را در تیم العربی گذراندم و همواره در خاطرم می‌ماند.

دژاگه درباره احتمال انتقالش به لیگ ستارگان قطر گفت: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و مدیر برنامه‌هایم نیز صحبتی در این رابطه نکرده است، البته به یکی از باشگاه‌های قطر رفتم اما فعلا پیشنهادهایی از اروپا دارم. بی‌صبرانه منتظر بازی در اروپا حداقل برای 6 ماه آینده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه هستم. جام جهانی فوتبال برای من یک هدف بزرگ است و می‌خواهم به صورت کامل مهیای این رقابت‌ها شوم.

وی افزود: ارتباط کاری من با تیم ولفسبورگ آلمان پایان یافته و چیزی برای گفتن ندارم. به طور کلی می‌توانم بگویم که روزهای آینده برای من جهت معرفی تیم جدیدم تعیین‌کننده خواهد بود.

دژاگه درباره باشگاه العربی و مشکلات مالی که با این باشگاه داشت اظهار داشت: نمی‌خواهم در این رابطه صحبتی بکنم. به دوره‌ای که در تیم العربی بودم و هوادارانش احترام می‌گذارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیوستن وسلی اسنایدر به تیم الغرافه گفت: او یک بازیکن فوق‌العاده در لیگ ستارگان قطر خواهد بود، زیرا یک بازیکن دارای تجربه و سوابق جهانی است. حضور او باعث پیشرفت و اررزش لیگ ستارگان قطر می‌شود.

602

کد خبر: 896174

وب گردی

وب گردی