تفکر انقلابی تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است

علی مجیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج دیروز در نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر تفکر انقلابی مدیران، گفت: تفکر انقلابی با حقوق های نجومی، با اشرافی گری و رانت خواری در تضاد است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج دیروز در نماز جمعه این شهرستان تنها راه نجات کشور از شرایط فعلی و مشکلات، به خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی را حاکم شدن تفکر انقلابی دانست و افزود: تفکر انقلابی است که می تواند کشور را از این وضعیت خارج کند.

مجیدی گفت: در حوادث اخیر این آتش بازی ها و شیطنت کاری هایی که توسط معاندان صورت گرفت مطالبات به حق مردم، با حمایت دشمنان این نظام، با شعارهایی چون بیکاری و تبعیض و اقتصاد آغاز کردند و در ادامه با ادغام حق و باطل آشوب و نا امنی در کشور ایجاد کردند تا بتوانند به اهداف شومشان یعنی ضربه زدن به ولایت فقیه و به طریق اولی براندازی جمهوری اسلامی ایران دست یابند که این بار هم مشت محکمی خوردند.

وی افزود: این دو مقوله در تضاد هم است که بگوییم افرادی که بیرون آمده بودند بخاطر مطالبات اقتصادی شان بوده چون فردی که مطالبه اقتصادی دارد به اقتصاد کشور آسیب نمی زند. پس مشخص است که هدف مطالبات اقتصادی نبوده است.

مجیدی خطاب به مدیرانی که برای گشایش مشکلات داخلی به غرب نگاه دارند گفت: مسئولینی که سال هاست پای مذاکره با دشمنان نشسته اند بدانند که آمریکا اگر میتوانست مشکلی را برطرف سازد مشکلات کشور خودش را حل می کرد.

وی تنها راه پیروزی در نبرد اقتصادی و تحریم ها را عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: مطالبات به حق مردم گرانی تبعیض و عدم تحقق وعده های این دولت هنوز هم خواسته های این ملت شریف است و نباید از درخواست های واقعی این مردم غافل شد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بنده واقعا دلم به درد می آید مسئول یا وزیری را میبینم که در 4 دهه اخیر انقلاب پست قانونی داشته ولی الان هزاران میلیارد تومان سرمایه دارد. باید شفاف شود که چطور می شود یک مسئول چنین سرمایه ای داشته باشد.

وی با اشاره به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی گفت: برخی ها با غرض ورزی نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد می خوانند. اگر نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است چرا آمریکایی ها در اسنادش مانند سند استراتژی امنیت ملی شان می گویند باید جلوی ایران را گرفت؟ در دنیا بیش از 200 کشور وجود دارد پس چرا در بین همه این کشورها ایران کانون حملات آمریکاست؟ پس قطعا این نظام کار آمد بوده و است.

مجیدی در ادامه سخنانش اظهار داشت: اولین اتفاق مشکوک که احتمال نفوذ را در آن می دهم بایکوت رسانه ای حضور هیئت انگلیس در ایران بود که به خبرنگاران برای مصاحبه مجوزی داده نشد. ورود افرادی که جاسوس بودنشان برای دستگاه امنیتی محرز شده بود.

وی تلاش مسئولین را برای فراهم کردن مقدمات حضور رئیس جمهور فرانسه در ایران را مشکوک توصیف کرد و گفت: دومین موضوع مشکوک و مهم که مسئولین در حال تلاش هستند که مسئولین و رئیس جمهور فرانسه را به ایران بیاورند. فرانسه ای که کشور عزیزمان از خیانات و جنایات مختلف اش در امان نبوده و اکنون هم که خانه امنی برای گروهک تروریستی منافقین شده است پس چه لزومی بر حضور نحس رئیس جمهور فرانسه است؟

مجیدی یکی از دلایل رشد فقر و فساد در کشور را تبعیض در برخورداری ها عنوان کرد و افزود: برای گرفتن یک وام 4 میلیونی 8 مدرک و 2 ضامن لازم است و آن هم بدهند یا ندهند ولی برای وام هزار میلیاردی فلان رئیس و برادر فلان رئیس فقط یک تلفن!

وی خطاب به دولتی ها گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم، مردم از لحاظ معیشتی مشکلاتی دارند لذا خواهشمندیم با عمل به اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد این مشکلات را مرتفع سازید.

مجیدی با نفی اقتصاد لیبرالی گفت: نمی شود در برج میلیاردی برای مبارزه با فقر نسخه نوشت. اقتصاد لیبرالی که ذاتش افزایش فاصله فقیر و غنی است، نمیتواند حامی مظلومین و فقرا باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج به مسئولین استان البرز با بیان تذکری اظهار کرد: در استان البرز فساد مالی و انتصابات قومیتی بیداد می کند. امیدواریم تذکرات باعث اصلاح در عمل این مسئولین استانی شود والا قطع به یقین این فساد ها را علنی و برای مردم ولایت مدار استان روشنگری خواهیم کرد.

کد خبر: 896253

وب گردی

وب گردی