چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی ۲۵ دی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی، با همیت انجمن مدیریت جهادی کشور، ۲۵ دی در مرکز همایش‌های بین المللی صداسیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه طی نشستی پیرامون همایش ملی مدیریت جهادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت مدیریت جهادی، اظهار داشت: امروز تنها راه گشایش بن‌ بستها و عبور از مخالفت دشمنان، مدیریت جهادی است.

سپهر ادامه داد: برخی تصور می‌کنند مدیریت جهادی یعنی کار بی‌برنامه و بی‌علم درحالیکه اصلا اینطور نیست. مدیریت جهادی برای همه سالها و همه قوای سه گانه است.

وی با اشاره به تشکیل انجمن مدیریت جهادی کشور، اهداف این انجمن را تبیین تدابیر رهبری در خصوص مدیریت جهادی و همچنین مطالبه گری از مسئولین و نیز تولید علم در مراکز علمی و ارایه الگوهای مدیریت جهادی به مسئولین و همچنین ایجاد پایگاه اطلاع رسانی در حوزه مدیریت جهادی عنوان کرد.

دبیر همایش مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: در دانشگاه های ما چیزی بعنوان مدیریت جهادی تولید نشده لذا با چند دانشگاه در این خصوص صحبت شده است تا تولید علم صورت گیرد.

سپهر افزود: ما در حال شناسایی ده هزار مدیر جهادی هستیم و با آنها ارتباط مستمر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: این انجمن هیچگونه وابستگی به نهادهای حکومتی ندارد لذا براحتی از مسئولین مطالبه‌گری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اولین مشکل در راه مدیریت جهادی، عدم درک لازم از ضرورت مدیریت جهادی در دهه چهارم انقلاب است و برخی فکر می‌کنند مدیریت جهادی یک توصیه است در حالیکه کلید حل مشکلات است.

سپهر، تفکر غربی برخی افراد و مسئولین را مشکل دوم در حوزه مدیریت جهادی دانست و گفت: عملکرد بد برخی مدیران ارزشی و جهادی باعث شده تصور بدی در ذهن بخشی از جامعه نسبت به کل مدیران جهادی ایجاد شود که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی در 25 دی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما توسط انجمن مدیریت جهادی کشور برگزار می‌شود، شعار این همایش را مدیریت جهادی، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور عنوان کرد.

دبیر این همایش افزود: وجود دشمنان استکباری و وضعیتی که برای ما پیش آورده‌اند، ضرورت مدیریت جهادی را آشکار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما اکنون در مرحله ساخت دولت اسلامی هستیم، اظهار داشت: هرکجا در چهار دهه اخیر موفق بودیم بدلیل داشتن مدیریت جهادی بوده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ما حاضرین نشست بگذاریم و ثابت کنیم ناآرامی‌هایی که اخیرا مردم در بخش معیشت و اقتصاد داشتند بدلیل فقدان مدیریت جهادی در بین مدیران و کارگزاران بوده است.

سپهر افزود: نظام مدیریتی کشور امروز مخلوطی از نظام ملی و غربی و بیگانه و ناقص و ناامید کننده است و باید اصلاح شود.

وی گفت: رییس جمهور دیوانه امریکا امروز و دیروز قدرت صنایع دفاعی را هدف قرار داده زیرا این صنعت مرهون مدیریت جهادی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: موفقیت لبنان و سوریه و عراق در برابر دشمنان بدلیل انتقال فرهنگ مدیریت جهادی به بسیج مردمی این‌کشورها در کنار کمک‌های مادی و مستشاری بود و امنیت امروز کشور ما نیز مرهون مدیریت و عمل جهادی است.

سپهر با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما در کشور فساد برخی مدیران است، گفت: ما در تلاشیم دولت‌ها را ترغیب به حمایت از مدیریت جهادی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قدرت تولید غذا برای سیصد میلیون جمعیت در کشور وجود دارد که نیازمند مدیریت جهادی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: نگاه برخی مسئولین ما غربی و بیگانه و توسل به خارجی هاست در حالیکه ما با نیروی داخلی و منابع خودمان می‌توانیم مقابل دشمنان بایستیم و انقلاب را حفظ کنیم.

منبع: فارس

302

کد خبر: 896282

وب گردی

وب گردی