نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» تا 27 دی ماه تمدید شد

نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی به دلیل استقبال مخاطبان تا 27 دی ماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «تب سرد روی پیشانی داغ» نوشته علی حاتمی نژاد و به کارگردانی حسن عابدی به دلیل استقبال مخاطبان تا 27 دی ماه تمدید شد.

تب سرد روی پیشانی داغ داستان نازی و کیوان است که تصمیم گرفتند تا با دعوت شبانه از دوستانشان خبر جدائیشان را اعلام کنند. آنها دلیل جدایی شان را خستگی از هم می دانند. شب می شود اما...

پیام دهکردی، عارفه لک، فرشاد فهیمی، باران شادپوری بازیگران این نمایش هستند.

وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید)، محمد صمدی (دستیارکارگردان)، پیام نیکخواه ( عکس)، سعید حسنلو (طراح صحنه و نور )، میلاد نظیفی (دستیار صحنه )، جعفر حجازی (طراح صدا و جلوه های بصری)، عارفه لک (طراح لباس)، طراح پوستر و بروشور (طراح پوستر و بروشور)، الهه حاجی زاده(مشاور امور رسانه)، امیر علی پریز (مدیر هماهنگی و اجرا)، کامران سیف الله (تصویر بردار و تیزر) دیگر عوامل این نمایش هستند.

تب سرد روی پیشانی داغ تا27 دی ماه ساعت 18 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهربه روی صحنه می رود.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها به تئاتر شهر مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیک 8 به آدرس http://tik8.co/2kC95zn مراجعه کنند.

500

کد خبر: 896283

وب گردی

وب گردی