دستگیری خواستگار مرد نما در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از دستگیری فردی که با عنوان خواستگاری از زنان آشتیانی کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در تشریح جزییات دستگیری خواستگار کلاهبردار در شهرستان آشتیان گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس شهرستان مراجعه کرد و اخاذی شخصی از وی در فضای مجازی را خبر داد و پیگیری موضوع را خواستار شد.

گودرزی ادامه داد: در ادامه تحقیقات ، شاکی پرونده مدعی شد که مدتی قبل با خانمی آشنا شدم که او جوانی را برای ازدواج به من معرفی کرد و شماره تلفنی از خواستگار مرد در اختیارم قرار داد و مدتی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه بعد از گذشت مدتی از آشنایی، فرد خواستگار با عناوین مختلف، مبالغی وجه نقد از من دریافت کرد و الان مدتی است با توجه به اینکه تعدادی از تصاویر خصوصی ام در اختیارش است، قصد اخاذی از من را دارد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام فرد کلاهبردار شناسایی و در منزلش دستگیر و مشخص شد که این فرد خانمی است که شماره تلفن فرد خواستگار را در اختیار متهم پرونده قرارداده است و در این مدت تحت عنوان مرد خواستگار با شاکی پرونده در شبکه اجتماعی ارتباط داشته و از این طریق از او کلاهبرداری و اخاذی می‌کرده است.

رئیس پلیس آشتیان ادامه داد: در ادامه بازجویی ها مشخص شد متهم قبلا نیز با استفاده از این روش از بانوان کلاهبردای کرده و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال نیز اخاذی کرده است.

901/900

کد خبر: 896296

وب گردی

وب گردی