سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمانشاه معرفی شد

دکتر محمدرضا حبیبی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان کرمانشاه در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات دکتر نوذر قنبری رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ دکتر محمدرضا حبیبی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان کرمانشاه با حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات دکتر نوذر قنبری رئیس سابق این دانشگاه در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی استان قدردانی شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان استانی دانشگاه‌ آزاد اسلامی برگزار شد، دکتر نوذر قنبری گزارشی از اقدامات چهارساله خود در زمان تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ارائه و در ادامه دکتر محمد رضا حبیبی سرپرست دانشگاه به تشریح وضعیت فعلی دانشگاه و برنامه های آینده خود در این دانشگاه پرداخت.

جلسه تکریم و معارفه رسمی روسای واحد و استان کرمانشاه در آینده­ ی نزدیک با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر محمد رضا حبیبی از اعضای هیات علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه که در کارنامه اجرایی خود در این دانشگاه سابقه ی معاونت عمرانی دانشگاه را دارد و نیز به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه دارای سابقه ی فعالیت می باشد.

کد خبر: 896492

وب گردی

وب گردی