دانشجویان در صف اول پیگیری مطالبات مردم

رویه سخنرانی روشن و بی‌رودربایستی فعالان دانشجویی در نمازهای جمعه چند سالی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. ایمان حیدرزاده، از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به نمایندگی از بسیج دانشجویی در نمازجمعه گذشته آب‌سرد دماوند به تبیین مسائل کشور پرداخت.

این دانشجو در بخشی از سخنرانی خود با بیان اینکه «دانشجو قشر فرهیخته جامعه ایران اسلامی‌است و از زمان انقلاب تاکنون در صف اول مطالبات مردم بوده است» گفت: «ما می‌دانیم که این اغتشاش و تخریب اموال عمومی از سوی جریانی غیرمردمی است و البته این موضوع، درست یکی از مظلومیت‌های مردم ماست که هروقت خواسته‌اند مطالبات برحق خود را در میدان علنی گفته‌اند.»

حیدرزاده افزود: «بنده حق می‌دهم به مسئولان که مطالبات مردم برایشان قابل‌درک نباشد، چراکه کسی که حقوق نجومی می‌گیرد، چه می‌فهمد که نابودی سرمایه مردم در این صندوق‌ها چیست؟» این دانشجو در ادامه با طرح چند سوال گفت: «کسی که کشتی کالاهای قاچاقش در اسکله پهلو می‌گیرد- چراکه منتسب به فلان آقاست- چه می‌فهمد تولید داخلی چیست؟ کسی که در کاخ زندگی می‌کند، چه می‌فهمد گورخوابی چیست؟ کسی که قیمت علوفه اسب‌هایش از حقوق یک کارمند بیشتر است، چه می‌فهمد گرانی نان و تخم‌مرغ چیست؟»

او ادامه داد: «روی صحبت ما هم با جناح خاصی نیست، چراکه در این امر اصلاح‌طلب و اصولگرا یکی از دیگری پیشی می‌گیرد. همین است که اگر دشمن کلمات فریبایی مانند حقوق بشر و امنیت جهانی که خود ناقض اول آن هستند را بر سر نیزه کند، ما هم در جواب آن در رآکتور‌های هسته‌ای خود سیمان می‌ریزیم؛ همان دانش هسته‌ای که برای آن شهید داده‌ایم.»
منبع: فرهیختگان

کد خبر: 896552

وب گردی

وب گردی