معرفی هیات داوران مسابقه بین المللی جوایز عکس استانبول

اسامی هیأت داوران مسابقه بین المللی عکس استانبول 2018 که برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هیأت داوران امسال مسابقه بین المللی عکس استانبول که توسط خبرگزاری آناتولی با حمایت شرکت هوایی برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود، «تیکا» و آژانس همکاری و هماهنگی ترکیه و «ترکیش ایرلاینز» معرفی شدند.

از خبرگزاری نور، یوری کوزیرف در بخش هیأت داوران این مسابقه، علاوه بر چهره های مشهوری چون مدیر موسسه پخش عکس و گسترش کار ای اف پی، میشل اسکاتو «مدیرگتی ایمیجز» جورج دی کرله ویرایشگر بخش عکس خبرگزاری آناتولی، که فرات یورداکول مدیر تولید بخش اخبار بصری و احمد سل سال گذشته نیز در هیات داوران این مسابقات حاضر بودند، دو چهره مشهور دیگری نیز افزوده شدند.

مدیر اخبار بصری در شرکت آنلاین رسانه ای، آندری پالکانوف: داوران جدید این مسابقه عبارتند از Takie Dela از سوی داوران بین المللی فرار از داعش عکاس فرانسوی که سال گذشته با عکس فردریک لافارگو وبه عنوان برنده عکس سال این بخش از مسابقه برگزیده شده بود، برای نخستین بار در این هیات حضور خواهند یافت.

ثبت نام برای حضور در مسابقه امسال که عکاسان خبری حرفه ای می توانند در آن شرکت کنند در 1 نوامبرسال گذشته آغاز و تا پایان ماه ژانویه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نتایج آن نیز پس از ارزیابی هیات داوران در ماه مارس سال آینده اعلام خواهد شد.

503

کد خبر: 896620

وب گردی

وب گردی